Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2711430
Vandaag was de clubmatch van de dalmatische honden. Patsy stond netjes en liep goed mee, maar helaas liet ze haar gebit niet zien. Dat werd een megaworstelpartij, want de km vond het nodig om door te drammen en ik had niet genoeg ballen om er tegenin te gaan. Uiteindelijk rukte ze zich los en heeft een paar ererondjes door de ring gerend, en liet zich uiteindelijk gelukkig vangen door tante Lizzy.
Geen plaatsing dus, maar wel een veelbelovend en een prachtig keurrapport:
5 mnd oude teef van goed type; goed hoofd, oog, oor en gebit; correcte hals en voorborst; goed bone en voeten; borst met mooie diepte en welving; goede rug; correct gehoekte achterhand; gaat vlot door de ring met goede stuwing en parallel voor en achter; correcte bevlekking

Erna van harte gefeliciteerd met de mooie resultaten van vandaag!  :-*
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2711434
Fido schreef: Leuke dag gehad? en was het buiten?
Ja zeker een leuke dag gehad. Het was gelukkig buiten, bij het dogcenter. Patsy heeft heerlijk met haar zusjes en broertje gerend en een paar baantjes getrokken in de sloot om af te koelen. Ze ligt nu zwaar voor pampus.
Door Erna
#2711436
*Dorothea* schreef:
Erna van harte gefeliciteerd met de mooie resultaten van vandaag!  :-*
Thanks! We lopen hier nog een beetje naast de schoenen vanwege het winnen van de nakomelingenklasse met onze kleine smurfen en hun moeder. Ik wilde die zo klasse zo ontzettend graag winnen en dat lukte ook nog. Mega trots en blij. Zomaar gewonnen van de andere 2 groepen met volwassen honden. Gaaf!

Verder waren onze individuele resultaten wisselend maar al met al zijn we heeeeel tevreden.

Babyklas reuen:
Namara's Mr. Freeze: disq (mist 1 testikel en we zijn nog aan het hopen en bidden dat ie er toch nog invalt)Prachtig keurrapport
Namara's Magnum Excel: 1 veelbelovend en Beste Baby van de dag!!

Babyklas teven:
Namara's Speed of Sound: Veelbelovend
Namara's Oki Doki: 2 Veelbelovend
Namara's Formulia Rossa: Belovend. Ze mankte helaas wegens wild spelen een paar dagen geleden.

Jeugdklas reuen:
Namara's Happy Hippy: G (kilootje of 4 te zwaar, baasje heeft beloofd hem op dieet te zetten)

Jeugdklas teven:
Namara's Send in the Clowns: Zeer goed
Namara's Give me Five: Zeer goed

Openklas teven:
Namara's Anuf is Anuf: Zeer goed. Dit was tevens een hele grote overwinning want ze draafde eindelijk na al die jaren goed en niet meer in telgang!! De kwalificatie maakte niet meer uit. Ze liep goed en dat was geweldig.

Kampioensklas teven:
Namara's Colorado Blue Columbine: Uitmuntend (ga ik ff vanuit hoor. Heb het niet meer nagekeken)

Nakomelingenklasse: Namara's Colorado Blue Columbine met 5 van haar puppies: 1!!

Edit: Nog ff 2 honden toegevoegd. Was ze in de drukte vergeten.
Laatst gewijzigd door Erna op zo 07 jul 2013, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Fido
#2711442
*Dorothea* schreef: Ja zeker een leuke dag gehad. Het was gelukkig buiten, bij het dogcenter. Patsy heeft heerlijk met haar zusjes en broertje gerend en een paar baantjes getrokken in de sloot om af te koelen. Ze ligt nu zwaar voor pampus.
Heerlijk toch zo'n gouden dag en die losgeslagen teef van je is  ;D :biggrin2:
Door Fido
#2711444
Zo heee Erna die auto was vanmorgen al vol, konden die prijzen er allemaal nog wel bij?  :)
Jij ook gefeliciteeeeeerd met deze gouden dag!
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2711446
Erna schreef: Thanks! We lopen hier nog een beetje naast de schoenen vanwege het winnen van de nakomelingenklasse met onze kleine smurfen en hun moeder. Ik wilde die zo klasse zo ontzettend graag winnen en dat lukte ook nog. Mega trots en blij. Zomaar gewonnen van de andere 2 groepen met volwassen honden. Gaaf!
Ja dat was ook heel gaaf! Ik heb ervan genoten naast de kant. Maar terecht gewonnen hoor, het is gewoon een heel mooi nest.
Door Erna
#2711448
Fido schreef: Zo heee Erna die auto was vanmorgen al vol, konden die prijzen er allemaal nog wel bij?  :)
Jij ook gefeliciteeeeeerd met deze gouden dag!
Josje de basset moest op de terugweg op schoot voorin de auto. Het paste niet meer.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2711452
Angelique schreef: Owww losgeschoten pups, altijd hilarisch  :biggrin2: jammer van de plaatsing, maar een prachtig keurrapport. Time is on your side  :-*
Ja Patsy vond het ook erg hilarisch, die heeft ervan genoten.
Door henneke
#2711467
fijn Door dat het meisje een ere rondje heeft kunnen lopen , haha en tja vervelend dat eh
T tanden kijken niet ging zoals je had gehoopt volgende keer beter !
erna gefeliciteerd !
Door Lizzy
#2711468
Ik was super trots op Patsy en Dorothea. Patsy is gewoon een mega lekker en mooi en leuk en grappig en lief ding. En ze houdt er niet van om zo in een houtgreep genomen te worden en ik vond dat ook volstrekt terecht. De KM sloeg echt totaal door in zijn "ze is helemaal niet bang, ze is gewoon koppig, je moet haar nu niet laten winnen". Maar, gelukkig heeft Patsy er weinig van over gehouden, ze heeft een paar prachtige ere rondjes door de ring gelopen en daarbij haar gangwerk goed kunnen laten zien :biggrin2:. De rest van de dag is Patsy de hele dag super braaf en vrolijk en gezellig geweest en ze heeft een kei leuke dag gehad. En daar gaat het om!

Ik ben ook heel trots op Leo! Hij heeft voor het allereerst geshowd in zijn leven en moet je kijken wat hij en Frou Frou een pracht rapport kregen (het was zo aandoenlijk, om Leo met Frou in de ring te zien! Grote vent met zo'n klein lief aandoenlijk mini hondje :smitten: ) :

"5 mnd oude teef van een goed type. De zware bevlekking loopt wat in elkaar over. Mooi hoofd, correct oor, donker oog, schaargebit, mooie hals, zeer mooie voorborst, goed bone en voeten. Correcte ribpartij van goede diepte. Lichaam van goede lengte. Sterke rug maar nog iets ronding ter hoogte van de lendenen. Goede achterhandhoeking. Gaat vlot en uitgrijpend door de ring. Nog iets los in polsbeweging. Veelbelovend".

Schitterend toch?!

En ik heb Fritzi voortgebracht. Dit is haar rapportje (waar ik heel trots op ben):

"Mooie belijnde zeer vrouwelijke, elegante teef van 5 mnd. Mooi bevlekt. vrouwelijk hoofd met mooi oog, oor en gebit. Zeer mooie hals en voorborst. Goede opperarm. Mooie bone en voeten. Goede borstdiepte en lichaamslengte. Prachtige rug, croupe en achterhandhoeking. Mooie staartdracht. Gaat vlot en uitgrijpend door de ring. Gaat voor nog iets los in beweging. Zeer correct ringgedrag. Goede handling. Veelbelovend".

Mama is blij :biggrin2:
Door *Natasja*
#2711470
Ik heb genoten van veel mooie, knappe, lieve hondjes vandaag, het was een heerlijke dag. Iedereen gefeliciteerd met de mooie uitslagen en fraaie keurrapporten!  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door