Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door JoepenLola
#2708856
Sinds enige tijd had mijn Lola een klein bultje onder haar oog.
Begon vrij klein,maar de laatste tijd werd het groter.
Aanprikken was niet gelukt bij de Da ,dus hebben we besloten om het maar onder gehele narcose te laten verwijderen.
De Da kon ook niet met 100% zeggen wat voor soort bultje het was dus is het ook opgestuurd .
De Da heeft voor de operatie naar haar longen geluisterd die klonken prima,Lymfeknoppen waren klein ,dus dat is gelukkig allemaal positief.
Gisteren is ze geopereerd,de operatie is gelukt,Bultje is ruim weggenomen en het gaat momenteel goed met haar.
Ze is eet,drinkt,heeft al ontlasting gehad....dus dat is allemaal goed gelukkig.
Nu nog 7 a 10 dagen in spanning wachten op de uitslag...
Het bultje onder haar oog:
Afbeelding
Joep week geen sec van haar zij toen ze haar slaapspuitje had gekregen:
Afbeelding
Klaarmaken voor de operatie:
Afbeelding
En vandaag:
Afbeelding

Gaan jullie duimen voor ons op een goede uitslag?
Gebruikersavatar
Door Senna99
#2708865
:duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
De duimen draaien hier ook voor een gunstige uitslag.
Ach gossie..die foto van Joep en Lola  :'( :'( aandoenlijk hoor.
Sterkte met het herstel van jullie meisje!
Gebruikersavatar
Door Thea
#2711172
Tuurlijk word er geduimd.
Gelukkig had je na foto 1 nog een 2de foto geplaatst.
Ik kon eerst niet onderscheiden wat het nu was, maar na het zien van de 2 de foto zag ik wat voor hond Lola is en zag ik dus ook de snuit. hihi :shy:
Door JoepenLola
#2711200
Thea schreef: Tuurlijk word er geduimd.
Gelukkig had je na foto 1 nog een 2de foto geplaatst.
Ik kon eerst niet onderscheiden wat het nu was, maar na het zien van de 2 de foto zag ik wat voor hond Lola is en zag ik dus ook de snuit. hihi :shy:
Hahahahaha......Ja Lola is nog al verkreukeld :biggrin2:
Dank je wel voor het duimen,blijft toch altijd erg spannend dit soort dingen. :-\
Met Lola gaat het buiten gewoon goed,wondje geneest prima...wil alweer spelen en dr ding doen .Maar helaas heeft ze dr kap nog op en moeten we echt haar nog even rustig houden.
Woensdag mag ik bellen of eventueel de uitslag al binnen...Vrijdag hebben we wondcontrole...en dan kan hopelijk de kap af en kan Lola weer helemaal achter ballen aan en het water in.
Nog even doorbijten  :-X
Door JoepenLola
#2714392
GOED NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bultje was onschuldig bij Lola,was een ingegroeide haarfistel.
De wond was keurig genezen ,nog 1 hechting zit er in maar die lost vanzelf op .
Wat ben ik blij zeg!!! :D :D :D
Door TMG1961
#2716049
JoepenLola schreef: GOED NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bultje was onschuldig bij Lola,was een ingegroeide haarfistel.
De wond was keurig genezen ,nog 1 hechting zit er in maar die lost vanzelf op .
Wat ben ik blij zeg!!! :D :D :D
Geweldig nieuws :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door