Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Loeka
#271104
Ik post hem nogmaals al nieuw topic want poeslief heeft nog steeds niets gegeten en WIL ook niets eten. Verder ligt ze heel de dag, behalve om naar de bak te gaan staat ze verder eigenlijk niet op.

Hoe lang kan ik dit aankijken?
Laatst gewijzigd door Loeka op zo 27 feb 2005, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Borke
#271215
Heb je anti haarbal pasta in huis, zo ja direct geven!
Zwangere poezen likken zichzelf veel meer en soms verharen ze ook flink. Heb dit al vaker meegemaakt, ook vlak na de bevalling. Dan maak je je enorm zorgen en dan is het gewoon zo'n stomme haarbal.

Heb je trouwens haar temperatuur al opgenomen, want het kan natuurlijk ook een andere reden hebben!

Hoe is haar ontlasting?
Hoe is haar gedrag t.o.v. normaal?

Groetjes,
Door Loeka
#271881
Vanochtend is poeslief begonnen met heel voorzichtig wat Hills ad van mijn vinger te likken. Heel weinig, maar ik was toch heel erg blij. In de loop van de dag deed ze dit weer. Maar nog steeds veel te weinig. Vanmiddag heb ik wat hacheevlees gehaald bij de AH, ik dacht misschien vindt ze dat lekker.

En of ze dat lekker vindt! :o :o Zo net kwam ze zeuren om meer! HOERA!! ;D ;D Ze oogt ook veel beter als van het weekend. Koorts heeft ze niet gehad, maar ze zat gewoon helemaal niet goed in haar kattenvel...

Nu maar hopen dat ze dit nog even volhoudt. :D
Door gonny
#271884
Loeka schreef: Vanochtend is poeslief begonnen met heel voorzichtig wat Hills ad van mijn vinger te likken. Heel weinig, maar ik was toch heel erg blij. In de loop van de dag deed ze dit weer. Maar nog steeds veel te weinig. Vanmiddag heb ik wat hacheevlees gehaald bij de AH, ik dacht misschien vindt ze dat lekker.

En of ze dat lekker vindt! :o :o Zo net kwam ze zeuren om meer! HOERA!! ;D ;D Ze oogt ook veel beter als van het weekend. Koorts heeft ze niet gehad, maar ze zat gewoon helemaal niet goed in haar kattenvel...

Nu maar hopen dat ze dit nog even volhoudt. :D
Gelukkig!!!!! ;) :D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#271895
Loeka schreef: Vanochtend is poeslief begonnen met heel voorzichtig wat Hills ad van mijn vinger te likken. Heel weinig, maar ik was toch heel erg blij. In de loop van de dag deed ze dit weer. Maar nog steeds veel te weinig. Vanmiddag heb ik wat hacheevlees gehaald bij de AH, ik dacht misschien vindt ze dat lekker.

En of ze dat lekker vindt! :o :o Zo net kwam ze zeuren om meer! HOERA!! ;D ;D Ze oogt ook veel beter als van het weekend. Koorts heeft ze niet gehad, maar ze zat gewoon helemaal niet goed in haar kattenvel...

Nu maar hopen dat ze dit nog even volhoudt. :D
Misschien is okugest ook wel wat voor haar, om de misselijkheid tegen te gaan
Door Loeka
#271901
Ik heb wel in de zenuwen gezeten hoor. Pff ik ben geloof ik niet zo geschikt als cattery :-\

Een kennis kwam met de zwangerschapskalender( http://www.purrinlot.com/preg.htm )aanzetten, daar staat precies van dag tot dag in wat er tijdens de zwangerschap allemaal gebeurd. En ja hoor ook dat ze de eetlust kunnen verliezen precies op de dag dat het bij mijn poes ook gebeurde. Dat geeft dan enige opluchting. Maar de echte opluchting is er toch nu pas, nu ze echt gegeten heeft. :D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#271907
Loeka schreef: Wat is dat?
Okugest is van vsm en wordt gegeven of bij diaree of bij misselijkheid,
Er staat ergens bovenin het forum over een zwangere teef die niet wilde eten, met okugest eet ze weer
Door Borke
#272404
Fijn dat ze weer wat wil eten!
Heb je nog iets tegen haarballen gegeven, wel doen hoor voordat ze gaat bevallen, anders loop je het risico dat ze na de bevalling niet wil eten. Ik heb het 2x meegemaakt en daar word je niet vrolijk van!

Groetjes,
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door