Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Drijver
#2710066
Ik vind dit ook een wat overdreven site, maar wel met een kleine kern van waarheid.
Het boek: "wat artsen u niet vertellen" vind ik een betere informant, hoewel dat ook wel kritisch gelezen moet worden.
Door denise1968
#2710319
Iedereen mag geloven wat hij of zij wil absoluut! Kan alleen geen kwaad om ook goed na te blijven denken! Net zoals met de voedingsindustrie blijven het bedrijven die geld willen verdienen. De farmaceutische wereld is er absoluut 1 waar je rekening mee moet houden als het jezelf betreft of je dieren. Vaak is het angst zaaien want als je die prik niet geeft dan krijg je dat......
Laatst gewijzigd door denise1968 op vr 05 jul 2013, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mandarijn
#2710331
De farmaceutische wereld wilt ook geld verdienen. Daarom zijn medicijnen beperkt houdbaar. Maar dat is ook al achterhaald, want het Amerikaanse leger heeft medicijnen getest die 15jaar over datum waren en 90% was nog goed. De vloeibare medicijnen zoals insuline waren niet meer goed. Dit hadden ze onderzocht, omdat ze elke 2 à 3jaar alles voor $100 miljard moesten vervangen. De farmaceuten waarschuwde gelijk dat mensen thuis toch beter je verlopen medicijnen konden omruilen, omdat het niet veilig was. En dat het leger alles zo had bewaard dat er geen temperatuur schommelingen waren, etc. Gelijk de mensen weer bang maken.

Zie je toch ook met vaccinaties bij dieren. Eerst elk jaar vaccineren. Nu is een vaccinatie voor bepaalde ziekten weer goed voor 3jaar bescherming. Maar gelukkig zijn er mensen en instanties die ervoor zorgen dat er een tegen geluid te horen is.
Door Ramses1
#2711099
Nou nou...wat een suggestief verhaal.

Dat er wat voorzichtiger omgesprongen moet worden met vaccinatie's ben ik het helemaal mee eens maar dat ze niet zouden werken vind ik echt klinklare onzin.
Door Martine-Tom
#2711761
Ramses1 schreef: Nou nou...wat een suggestief verhaal.

Dat er wat voorzichtiger omgesprongen moet worden met vaccinatie's ben ik het helemaal mee eens maar dat ze niet zouden werken vind ik echt klinklare onzin.
Dat is het ook in mijn mening. Ze werken wel alleen word er teveel gebruik van gemaakt en te makkelijk mee omgesprongen.
De nadelen worden te weinig belicht, en zieke dieren worden gewoon geent.

Kritisch kijken naar welke enting je in je dier stopt is prima maar als je dat op basis van dit stuk doet denk ik dat je toch wat info mist in je beeldvorming ;)
Door Ramses1
#2711766
Dat is het ook in mijn mening. Ze werken wel alleen word er teveel gebruik van gemaakt en te makkelijk mee omgesprongen.
De nadelen worden te weinig belicht, en zieke dieren worden gewoon geent.

Kritisch kijken naar welke enting je in je dier stopt is prima maar als je dat op basis van dit stuk doet denk ik dat je toch wat info mist in je beeldvorming
O0 +1
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door