Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door san :)
#2709616
mijn groene leem pasta is bijna op dus ik moet nieuwe bestellen. Heb nu die van de groene os maar zie op internet ook die van vertagil. Beide hebben ietwat andere samenstelling met andere dingen erin.

Qua prijs is vertagil stukken goedkoper  dus vandaar mijn vraag  8)
Gebruikersavatar
Door Aurora Borealis
#2709626
Hoi,

Ik gebruik sinds een week Vertargil, en dat bevalt goed de voetzooltjes genezen mooi. Ik heb het bij de da gekocht 7,25 was de tube.
Het andere merk ken ik niet dus kan daar geen oordeel over geven.

Succes met kiezen  :D

conny
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2709965
In die van de Groene Os zitten veel meer bestanddelen dan die van vertagil. Dat is echt alleen groene leem met wat "conservering" terwijl de Groene Os nog een hele waslijst aan werkzame stoffen erbij opgeeft.

Wat niet wegneemt dat ik die van Vertagil ook prima vind. (ook geschikt voor een gezichtsmaskertje  :biggrin2:) maar dat verklaard wel voor een deel ook het prijsverschil.

Poeder vind ik zelf nog het handigst, is verder helemaal puur. Je maakt aan wat je nodig hebt en als je een keer wat hebt waarbij creme niet handig is dan kun je het zo de poeder op doen.
Door Martine-Tom
#2710248
[quote="keetje"]
Ik heb die van de groene Os. Prima spul, en ook geschikt voor een maskertje. :biggrin2:
[/quote]Geheel off topic maar jullie brengen me op een idee! TNx :biggrin2:
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door