Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door kakocavi
#2708248
Hoi,

Ik heb zojuist 5 kilo Darf wild opgehaald bij een verkooppunt. Ik verwachtte een (donker)rode mix te zien, de kleur die je volgens mij kan verwachten van een wildmix. Het was echter lichtbruin/beige van kleur, en niet alleen aan de buitenkant maar door en door. Ik vind het er raar uitzien. Het ruikt lichtelijk pensachtig maar niet bedorven. Een van mijn katten at ervan, de andere rook eraan en liep weg. Het is in elk geval niet wat ik ervan verwachtte, met name de kleur. Is dit nou de normale kleur van Darf of heb ik een doos slecht vlees op de kop getikt?

Misschien maakt een foto wat meer duidelijk:

Afbeelding
Door chiva
#2708256
Als ik zo de foto zie, zeg ik dat is geen wild.
Zo ben ik het nog niet tegen gekomen in de dozen, dan is het i.d rood .
Dit lijkt een andere smaak wat ontdooit is geweest en weer bevroren is, maar vanaf een foto kan het ook vertekenen.
Zou de foto even doormailen naar darf en het verkooppunt en hun om antwoord vragen.
Door kakocavi
#2708281
[quote="chiva"]
Als ik zo de foto zie, zeg ik dat is geen wild.
Zo ben ik het nog niet tegen gekomen in de dozen, dan is het i.d rood .
Dit lijkt een andere smaak wat ontdooit is geweest en weer bevroren is, maar vanaf een foto kan het ook vertekenen.
Zou de foto even doormailen naar darf en het verkooppunt en hun om antwoord vragen.
[/quote] Bedankt voor je antwoord. Ik wilde toch even bevestiging dat dit inderdaad niet klopt. Ik zal contact met het verkooppunt en Darf opnemen.
Door kakocavi
#2708776
Ik heb een mailtje met foto's gestuurd naar het verkooppunt en mag het terugbrengen en krijg mijn geld terug. Zij neemt zelf contact op met Darf. Goede service in elk geval dus :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door