Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2703184
(De vragen gaan over de overstap van brok naar kvv in combinatie met inentingen geven)

Vrienden van mij zijn sinds een weekje over op kvv (DARF), vanaf de brok (Royaal Konijn). Het zijn 2 broers en de broer 1 is helemaal klaar met brok, goed toch!!

De hond heeft wat last van diarree/dunne ontlasting zo af en toe, maar het schijnt dat broer 1 een aantal bullepezen per dag geeft. Ik dacht dat dit wat diarree/dunne ontlasting kon opwekken?? En de hond heeft gisterochtend gras gegeten en gal gespuugd en 's avonds nog wat gal gespuugd en de hele dag niets gegeten. Verder geen probleem denk ik?
Maaaarrrrrr nou hebben ze voor vanavond om 18:00 uur een afspraak bij de dierenarts staan voor de inenting (cocktail??). Ik denk zelf dat het niet zo'n goed idee is om NU de enting te laten zetten. Wat vinden jullie hiervan?
#2706713
[quote="digijaro"]
Ze zijn toch gegaan en inderdaad de dierenarts heeft er een enting ingejast.

Ook zijn ze weer (even) terug op brok, om de hond van de af en toe diarree af te krijgen  :-\

Dierenarts had het er ook over gehad dat je uit moet kijken met rauw vlees want daar zitten bacterieen in.
[/quote]pppppppppppffffffffffff  daar word je toch moe van?  weer een anti vlees da.................
#2706853
Ik ben nog niet zolang met kvv bezig .Maar wil even mijn ervaring vertellen .

Mijn pup eet nu bijna 2 weken kvv  , ze moet ook nog de laatste cocktail volgende week .Ze is nu op het moment erg happerig  naar planten stenen zand gras .noem maar op .
en ze eet  af en toe ook wat op.  We lopen samen al kleine rondjes.Ze ziet heel veel .

Verder  krijgt ze af en toe een aardbei en komkommer .Maar niks noppes  diaree .Terwijl ik dat wel verwachte.

Ik denk dat ze juist veel sterker worden voor door kvv . In plaats van zieker door bac. van vlees.
Ik ga dus nooit meer op de brok.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door