Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Jouls
#2705383
Wat vinden jullie van deze kvv?
Het is het "smaakje" geit en mijn Jouls vond het (tegen al mijn verwachtingen in) lekker.


Afbeelding


Afbeelding

Ben nieuwsgierig naar jullie mening en ideeën :)
Door Vivianneb
#2705482
Hmm... ja beetje heel erg fijn gemalen.. hoe ruikt het is het plakkerig? (alhoewel als het zo fijn gemalen is dan plakt het eigenlijk altijd, daarnaast is geit vrij vet en vet wil wel plakken)..

Wat zijn de verhoudingen van deze kvv (als je die bekend is)?
Gebruikersavatar
Door Jouls
#2705847
Ja en toen ging ik beter kijken......en er staan geen percentages op, al de worsten zijn erg fijn gemalen, ziet er een beetje uit als een grove smeerworst.

Ik heb het gekocht via een verkooppunt, die ook nog niet weet of ze hier mee verder gaat.
Maar idd mijn lastige eter Jouls vond het best ok.
Gebruikersavatar
Door Jouls
#2705995
[quote="agnesp"]
Is lekker fijn gemalen  mijn pup zal dat erg fijn vinden.
maar hoe zit het kwa verhouding bot en zo


[/quote]

Dat staat nu niet op de worsten, heb net even op hun site gekeken maar kan het daar ook niet echt op ontdekken.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2706035
Ik heb het hier ook in de vriezer liggen. Vind het er niet verkeerd uit zien, maar het is tot nog toe het enige wat kliko Oscar met lange tanden eet. Terwijl hij altijd alles zo naar binnen schuift. Geen idee waarom, andere geitenmixen of onderdelen at hij altijd prima.
Gebruikersavatar
Door Jouls
#2706511
Is Degomeat en dit hetzelfde?

Dacht wel de site te herkennen, maar wist het niet zeker, dus als ik bij Degomeat bestel krijg ik hetzelfde kvv, weetje als dat zo is, stelt me dat wel een beetje gerust, omdat ik wel een beetje twijfelde over het vlees.

@Kaela, soms weet je het ook niet he, lust hij wel andere smaken van best4dogs?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2706530
[quote="Jouls"]
@Kaela, soms weet je het ook niet he, lust hij wel andere smaken van best4dogs?
[/quote]

Geen idee, die heeft hij nog nooit gehad. Ik barf met hem, maar zo af en toe doe ik wel eens wat gemalen als het een diersoort betreft die ik wel graag een keer in het menu heb en niet ongemalen aan kan komen.
Door Vivianneb
#2706533
degomeat
Richard Barf en KVV BV
Zwemkrab 15
4615 HS Bergen op Zoom
Tel: 06-18089916
K.v.k. 53065182

Best4Dogs
Zwemkrab 15
4615 HS Bergen Zoom
Tel: 06-18089916
Email: [email protected]
K.v.k. 53065182


LOL

Ja hij heeft heel veel websites onder andere namen nu..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door