Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MerelsMommy
#2705888
Sinds een tijdje heeft onze Ridgeback (reu, 5½ jaar oud) een raar zwart dingetje op z'n schouder.
Afbeelding

We dachten eerst dat het een teek was, maar dat is het dus niet. Wel hetzelfde formaat. Nou ja, een stukje wild vlees dan misschien. Hij lijkt er geen last van te hebben, dus onze schouders erover opgehaald.

Maar nu heeft hij er opeens nog 1. Op de binnenkant van z'n oor
Afbeelding

Daarnaast heeft hij al een hele tijd een zwart vlekje op z'n buik. Daar is er ook één bij gekomen, op z'n navel(breukje):
Afbeelding

Herkent iemand dit? Kan iemand ons gerust stellen? Of toch maar even naar de dierenarts volgende week?
Door Lizzy
#2705973
Met gekke bultjes moet je altijd naar een dierenarts! Dit ziet er in mijn ogen uit als een onschuldig wratje maar helaas, het kan net zo makkelijk iets engs zijn. Dus ja, altijd naar de DA.
Gebruikersavatar
Door MerelsMommy
#2705982
Waarom het me een beetje de zenuwen geeft? Dat is omdat het zo snel op komt zetten.
Gisteren zat er nog niets, nu steekt er iets uit van een halve centimeter.
En die vlekken op z'n buik worden er ook steeds meer. Dat zijn er nu al 4.

Op alle andere foto's kan ik niet goed zien of het hetzelfde is. Dus ik denk dat ik er inderdaad maar even mee naar de DA ga.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door