Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Extreme
#2705267
Ik ben op zoek naar colloïdaal zilver, zou dit willen gebruiken voor mijn hond haar ogen.
Wie weet waar ik dit kan aanschaffen, wel bij een vertrouwd iemand?
Inmiddels heeft mijn hond 2 dagen last van haar ogen, ik spoel met afgekoeld gekookt water, heeft iemand nog andere tips??

Bedankt Bernie, ik twijfelde na het plaatsen of het op de juiste plek stond  ;)

Helaas was er meer aan de hand, en hebben we haar los moeten laten, zebje is over de regenboogbrug  :'(
Laatst gewijzigd door Extreme op wo 10 jul 2013, 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.
#2706357
Bedankt voor jullie reactie's.
Omdat mijn hond steeds zieker werd, ben ik naar de da gegaan, en er is meer aan de hand met haar.
Bleek dat het geen reactie was op de kruiden die ze kreeg, maar gewoon een hele heftige gistinfectie met bacterien, dus 2x pweek wassen met malaseb, antibiotica en aan de dex. Er is ook bloed afgenomen, want ze is nu echt flink ziek, slaapt bijna alleen, houd haar ogen bijna de hele dag dicht, 1 hopie ellende  :'(
Morgenavond  kan ik bellen voor de uitslag.
Mocht je duimen over hebben, dan graag, de duimpjes aan voor Zebby  :duimen:
#2706433
Extreme schreef: Bedankt voor jullie reactie's.
Omdat mijn hond steeds zieker werd, ben ik naar de da gegaan, en er is meer aan de hand met haar.
Bleek dat het geen reactie was op de kruiden die ze kreeg, maar gewoon een hele heftige gistinfectie met bacterien, dus 2x pweek wassen met malaseb, antibiotica en aan de dex. Er is ook bloed afgenomen, want ze is nu echt flink ziek, slaapt bijna alleen, houd haar ogen bijna de hele dag dicht, 1 hopie ellende :'(
Morgenavond kan ik bellen voor de uitslag.
Mocht je duimen over hebben, dan graag, de duimpjes aan voor Zebby :duimen:
Tuurlijk, we duimen!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door