Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door orinake
#2703765
hier gaat het zijn gangetje.
Serieus wat harde buiken de laatste dagen, meer last van men rug, maar verder mag ik niet klagen ;)
12 juli doe ik normaal men laatste transportje nog mee :)
Tegen dan ben ik 35 weekjes ver. (nu 32.5 weken)
Heb geen buikfoto's. (maar ja de meeste hebben me nog gezien op transportjes :p

Morgen na de verhuis van men schoonouders ga ik alles in huis halen voor de doopsuiker.
Het word precies tijd dat ik er aan begin :p
Door orinake
#2703780
Esthertjuh schreef: Mijn buikje is alweer weg. Tess is op 1 juni geboren, ruim 1,5 week na de uitgerekende datum. Inmiddels weegt ze 3100 gram, dus echt een ukkie :) Foto's staan op www.drietjes.com
Ik heb helemaal gemist dat jij zwanger was!!!!!
Proficiat, wat een klein dropje seg!
Ondanks dat je over tijd ging was het een laag geboortegewicht!
Door orinake
#2703811
dan ziet het op de kalender er ongeveer zo uit denk ik?

Wenche 25/jul
Orinake 17/aug
Jantina 26/aug
Sonja 2/sep


Brrrrrrrrrr ook hier sta ik als 2de in de rij. Op een ander forum ben ik nu de eerste!
Gisteren werd het eventjes duidelijk dat we nog HEEEEEEEEEEEEEEEL VEEL werk hebben de komende weken.
Doopsuiker moet nog gemaakt worden (ik wilde hem laten maken, maar dat kost verdorie dubbel zoveel :s)
Och ja morgen naar de winkel om alles op te halen en dan zien we wel weer verder :)
#2703835
Sonja schreef: Dat deed ik ook toen ik er achter kwam.  :biggrin2:

Foto's heb ik er nog niet van gemaakt. Ze hebben me alleen 2 weken terug op stal op de foto gezet:

Afbeelding
Wat een leuk bericht, gefeliciteerd Sonja!  :)


Zo te zien heb je energie voor twee!  ;)
Gebruikersavatar
Door choopy
#2703842
zurca schreef: Ik dacht dat iemand met Border collies ook in verwachting was?
Weet niet of je mij hiermee bedoelt?
Wij hebben vorig jaar wel een ICSI poging gehad die in eerste instantie is aangeslagen, maar helaas na een paar weken toch is misgegaan.
Omdat ik daarna ook ben "wegbezuinigd" op mijn werk, maar gelukkig wel weer nieuw werk heb, zijn bij ons de vervolgstappen even in de ijskast gezet.
Dit is voor mij niet de enige reden, emotioneel speelt er wel meer mee, maar als we er weer aan beginnen, wil ik zelf ook een stukje financiële zekerheid hebben.
Door orinake
#2703906
wenche schreef: Pfoe, net een rondje bos gedaan... Uur gedaan over een stukje dat normaal 20/30 minuten kost...
En ik moet het bekopen met harde buiken :s
Hoe doen de andere dames dat :s
voldoende rusten.
Zowel nadien als op wandeling.
ik zoek meestal plaatsen waar ik me tussendoor even kan zitten.
zoals maandag bvb:
15min wandelen naar het voetbalveld.
Daar zet ik me dan op het gras, terwijl fanne de hondjes moe maakt met de frisbee.
Dan nog wat knuffelen met de hondjes.
15min wandelen naar huis.
Fanne geeft de honden vers drinken en ik kruip men zetel in voor een half uur minstens.
Door wenche
#2703909
Bos waar ik heen ga heeft alleen een bankje aan het begin en aan het einde van de route... En ik loop alleen (aangezien vriendje gewoon moet werken)...
Nu maar voorgenomen de volgende keer te lopen naar het eerste bankje en daar op het bankje een boek te lezen... "Grote" open vlakte... Hondjes vermaken zich dan maar zelf...
Door Jantina
#2703911
Gefeliciteerd met Tess! Pittige bevalling joh!!! Nu alles weer goed met jullie?
@ tamara, cupcake moet nog op t lijstje. Zij is half september uitgerekend dacht ik.
@ wenche, ik doe niet zo veel meer helaas. Vanochtend vd arbo arts gehoord dat ik max 0-2 uur vanuit huis mag werken en net weer naar de chiropractor geweest. Mijn bekken houdt het super tot nu toe maar mijn rug en buikspieren niet. Heb een ontsteking in aanhechting van een rib rechts en mn middenrif ook en sodeju dat doet zeer.... Nou ja flinke bloedarmoede gehad met 29 wkn met flauwvallen enzo... Oftewel ik ben heel blij als ik op mn goede dagen nog een half uurtje met de honden kan lopen. Ik ben dus ernstig jaloers als ik nog foto's te paard zie!!! Maar ik gun het Sonja van harte!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2704186
Het was inderdaad een enorme verrassing voor ons. Ik heb eigenlijk nooit zo'n kinderwens gehad (en dat is nog een understatement  :biggrin2:), maar de afgelopen paar jaar heeft mijn leven aardig op z'n kop gestaan en is er heel veel veranderd. Na de chemo's lag mijn hele hormoonhuishouding overhoop (en daarvoor was het waarschijnlijk ook al niet goed, anders had ik vermoedelijk ook geen hormoongevoelige tumor gekregen) en dat begon ik m.b.v. bioidentieke hormonen net weer een beetje in goede banen te leiden toen begin dit jaar mijn hormonen weer op hol leken te slaan. En dat had dus een onverwachte reden. Voor mij is dit iets dat gewoon zo heeft moeten zijn en ik ben ervan overtuigd dat dit kind gewoon heel erg veel zin in het leven gaat hebben. En daar gaan we lekker van genieten!
Tot nu toe gaat alles voorspoedig, geen last van kwaaltjes o.i.d. en ik rijd inderdaad nog steeds paard. Heb zelfs tot vorige week bijna elke week nog wel een uur privéles gehad. Nu maar besloten het wat rustiger aan te doen maar gisteren ging het nog weer zo lekker, dat ik toch nog wel flink heb gegaloppeerd. Knollie loopt ook erg lekker op het moment, dus zolang ik er nog op kom (nog steeds zonder krukje), beleef ik er veel te veel plezier aan om er al mee te stoppen. Met de honden lopen lukt ook nog wel. Ik ga alleen niet te ver omdat ik anders ergens onderweg de bosjes in moet duiken voor een sanitaire stop.  :-[
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door