Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Kaela
#2702705
Ik heb al een tijdje probiotica staat, maar nog niet gegeven. Aangezien Oscar toch wat last blijft houden van zeer zachte ontlasting, tot aan spuitpoep toe, wil ik er nu toch mee starten.

Maar, op de verpakking staat dat je het een kwartier voor het eten met een (niet meegeleverd) spuitje in de mond moet geven (weer een kwartier daarvoor moet je de poeder in water oplossen). Dat gaat hem niet worden bij Oscar en bovendien, zo'n schema van steeds een kwartier wachten wordt het ook niet bij mij?

Kun je het niet over het eten doen? Dat zou het veel makkelijker maken.
Door keetje
#2702738
Op mijn pot staat een 5  minuten voor het eten in de bak gooien met een beetje lauw water. Dan na die 5 minuten dus voer erbij en smullen maar.
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik dat meestal vergeet en dan gooi ik het gewoon over haar voer. Werkt ook prima. :biggrin2:
Door petralita
#2702786
het hangt van je probiotica af geloof ik.
ik heb verschillende vergeleken en uiteindelijk diegene genomen die ook door het eten kan.

welke heb je?
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#2702856
hannabelgje schreef: Ik doe het in wat water, laat het vijf minuten staan en dan door het eten. Op aanraden van de reformzaak.
Gezien de zeer zachte ontlasting en de spuitpoep zou ik ook eens een ontlastingsonderzoek laten doen.
Of heb je dat al gedaan?
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op di 25 jun 2013, 00:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Annemarie Rijnveld
#2702862
Ik mengde het door het eten. Apotheker zei dat beide mag. Je moet er enkel voor zorgen dat je het niet langer dan 10/15 minuten laat staan, opgelost in water of droog over het eten gestrooid.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2702877
Ik heb de probiotica van phytonics. Ik ga het dan gewoon over het eten doen, zo te horen gaat dat best.

@lazy garfield: ik vind het nog niet nodig om ontlastingsonderzoek te doen. Oscar is verder zo fit als een hoentje, eet en drinkt goed en heeft nergens anders last van. Meestal gaan dit soort dingen gewoon in een paar dagen over, dus ik kijk het eerst even aan.

Bedankt allemaal!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door