Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Elizaw
#214829
Hai,

Dit is toch niet te geloven, ben ik dus zaterdag op de Winner, heb ik eindelijk een stand gevonden met Zalmolie :Dvraagt die man watvoor problemen mijn hond heeft, anders koop ik geen zalmolie. Ik leg dus uit dat hij nogal verhaart. Vraag tie wat mijn hond eet??? Ik zeg met een brede glimlach KVV. Waarop de man zegt O jaaa dan snap ik het :-[ :-[ had net ook al iemand hier voor zalmolie en die geeft ook kvv. Dat is het hem nu juist, dat vlees bestaat grotendeels uit water dus moet je nu allerlei toevoegingen (zoals Zalmolie) gaan geven om het compleet te maken :-X :-X
Maar wij hebben hier een brok, helemaal samengesteld uit natuurlijke materialen enz enz . Op een gegeven moment viel ik hem dus in de rede met een kort en mondig: IK WIL GEEN BROKKEN MEER...alleen de zalmolie aub. >:( >:(
Hoe haalt hij het in zijn hoofd zeg, onze hond verhaart zijn hele leven al...ook toen ie nog van die superbrokken kreeg :P :P

Groetjes,
Bep
Door Lizzy
#214843
Dat versvlees grotendeels uit water bestaat..... Ach, tis maar hoe je het bekijkt! Vers vlees bestaat inderdaad wel voor een groot deel uit vocht. Maar dit is geen water!! Is ie nou helemaal betoeterd?! Dit vocht is vleesnat! En dit bevat veel vitamines en mineralen die zeer gemakkelijk opneembaar zijn.

De man heeft duidelijk geen verstand van voeding. Jammer.
Door Urs
#214949
Toch niet iedere versvlees gever begrijpt het.
Soms komen ze bij onze stand en vertellen dat ze kvv geven. Nou mooi beter kunt u het niet doen voor de hond. Maar toch willen we r een brok bij geven . waarom ?? Ja maar de hond moet toch kauwen?? Kauwen ?? Dan geeft u toch lekker een rauw bot mevrouw. Nee das vies. Ja hoor en u geeft wel kvv, is toch ook rauw???
Ik vertel ze dan maar dat het echt niet nodig is om er een brok bij te geven.
Ik had laatst iemand die had de hond weer goed gekregen met kvv en wou perse terug op brokken. Dat snap ik dan niet . Ze hebben zelf toch ervaren dat de hond het veel beter doet op kvv. Honden eigenaren ::) ::) ::)
Nog een ander voorbeeld van mijn moeder, ze ging bij een stand vragen of ze ook biotine verkochten, " nee mevrouwtje das toch niet nodig voor de hond '" nou ik geef het aan mijn show honden en ik kan het niet meer krijgen. Ja veel duurder en je moet er meer van geven. Ach mevrouw dan geeft u toch een boterham met margarine aan de hond. dan heb je hetzelfde effect. Ik ben tenslotte voedingsdeskundige " . Ja rigth Mijn moeder heeft hem nog net niet uitgelachen in het gezicht en kon nog net d'r mond houden.
Door Peet
#216198
[quote="Audrina"]
Die man z'n hoofd bestond zeker ook voor het grootste deel uit water? ::)
[/quote]


wahahahaha..... ;D
(overigens bestaat de mens toch ook voor 70% uit water... ;D ;D...alleen deze meneer dus wat meer ... :P ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door