Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door petralita
#2702039
Lita is nogal moeilijk als het gaat om het eten van orgaan.
Pens vind ze heerlijk, hart gaat en de rest liever niet en laat ze gewoon staan.
Gedroogd daarin tegen vind ze heerlijk. Ik denk dat het vooral licht aan de structuur?

Is er een verschil in voedingswaarde of het gedroogd is of vers uit de diepvries?
Of zou ik gewoon het "moeilijke" orgaan gedroogd kunnen geven?
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2702105
zo heb ik hier de dames orgaan leren eten  ;)
wel ff in de gaten hoiden dat je in verhouding niet teveel voert  :)
Door Mowgli
#2702422
Als je de organen gedroogd gaat geven, let er dan wel op dat je ze droogt bij 40 graden Celsius, anders gaan de voedingswaarden verloren.
Door petralita
#2702449
okee, das mooi dat het ook gedroogd kan. dan krijgt ze het in iedergeval binnen en gaan we kijken of ik een vermaler op de kop kan tikken. wie weet wil ze het dan wel "vers".
Door petralita
#2702451
Mowgli schreef: Als je de organen gedroogd gaat geven, let er dan wel op dat je ze droogt bij 40 graden Celsius, anders gaan de voedingswaarden verloren.
ik wil zelf een droger gaan maken, die andere zijn mij wat te duur, dan kan ik zelf hoop ik de temp beter regelen  ;)
Laatst gewijzigd door petralita op ma 24 jun 2013, 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door