Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2701850
Mogen honden daar nou nog steeds los lopen? Ik overweeg een vakantie te boeken in Wateren. Maar ik moet wel zeker weten dat ze los mogen. Pupperd is nog niet zo goed in aangelijnd lopen.
Ik dacht dat ze het los lopen aan banden gingen leggen daar?
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2701865
Het gebied is wel aangepast, maar er zijn nog steeds genoeg plekken waar de hond los mag. Zie ook de site van SBB.
Denk er wel aan dat losloopgebieden ook daar voor een aantal eigenaren betekent: losgooigebied...
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2701874
Ronald schreef: Het gebied is wel aangepast, maar er zijn nog steeds genoeg plekken waar de hond los mag. Zie ook de site van SBB.
Denk er wel aan dat losloopgebieden ook daar voor een aantal eigenaren betekent: losgooigebied...
Doordeweeks valt het mee, of niet?  :-\
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2701877
Ik loop nog wel eens in het gebied bij Doldersum en daar kom je vooral paarden (ruiters en dravers voor de sulky) tegen, amper andere honden. Ik weet niet of ze er officieel los mogen, Oscar blijft vanwege de paarden aan de lijn, maar de honden van mijn vriendin lopen altijd los (die lopen er bijna dagelijks).
Door hannabelgje
#2701885
Vroeger mocht het ook niet, maar toen deed iedereen het gewoon, nou vinden ze het leuk om boetes ervoor te geven. Hier in BE mogen ze ook nergens los, maar op plaatsen waar het kan doe ik het gewoon, waar het niet kan loopt ze aan een lange lijn.
Door Borke
#2701897
Wij zijn daar met Borke vaker geweest, ze zijn daar natuurlijk dol op Friese Stabijtjes  :smitten:

Ook met Sofi en Borke zijn weer geweest en we kwamen er ook doordeweeks wel boswachters tegen.
Laatste keer was in 2009 denk ik, voordat ze de losloopgebieden hadden verkleind  :-*
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2701917
hannabelgje schreef: Vroeger mocht het ook niet, maar toen deed iedereen het gewoon, nou vinden ze het leuk om boetes ervoor te geven. Hier in BE mogen ze ook nergens los, maar op plaatsen waar het kan doe ik het gewoon, waar het niet kan loopt ze aan een lange lijn.
Ja stom hè, als ik op vakantie in Dld of Be ben dan overtreed ik de regels, maar in NL ben ik een heilig boontje.
Borke schreef: Wij zijn daar met Borke vaker geweest, ze zijn daar natuurlijk dol op Friese Stabijtjes  :smitten:

Ook met Sofi en Borke zijn weer geweest en we kwamen er ook doordeweeks wel boswachters tegen.
Laatste keer was in 2009 denk ik, voordat ze de losloopgebieden hadden verkleind  :-*
Ja ik ben er een jaar of 8 geleden geweest met Indy, toen mochten ze nog gewoon overal los.

Nou we hebben geboekt, we gaan toch.
Er zijn toch nog wel meer losloopgebieden in Drenthe? Mogen ze bij dwingeloo nog steeds los?
Door Tanna
#2701924
*Dorothea* schreef: Ja stom hè, als ik op vakantie in Dld of Be ben dan overtreed ik de regels, maar in NL ben ik een heilig boontje.

Ja ik ben er een jaar of 8 geleden geweest met Indy, toen mochten ze nog gewoon overal los.

Nou we hebben geboekt, we gaan toch.
Er zijn toch nog wel meer losloopgebieden in Drenthe? Mogen ze bij dwingeloo nog steeds los?
Bij Dwingeloo zijn nog stukken waar de hond los mag en bij Koekange ook. Er zijn best nog plekken, niet zo somber!
Door ellenned
#2701946
Wij staan in het seizoen in Dwingeloo op de camping. En hoewel het loslopen aan banden is gelegd zijn er nog zat stukken waar ze lekker los mogen. Als je wilt weten waar pb me dan even dan zal ik ze even voor je opschrijven. Sowieso bij het bezoekerscentrum in Appelscha mogen ze een heel stuk los.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2701956
ellenned schreef: Wij staan in het seizoen in Dwingeloo op de camping. En hoewel het loslopen aan banden is gelegd zijn er nog zat stukken waar ze lekker los mogen. Als je wilt weten waar pb me dan even dan zal ik ze even voor je opschrijven. Sowieso bij het bezoekerscentrum in Appelscha mogen ze een heel stuk los.
Ja graag! we gaan pas eind september dus het heeft geen haast.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door