Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tessa
#2699249
Vandaag worden Pip haar tandjes schoongemaakt, en een aantal getrokken.
In een hele korte tijd zijn haar bovenste snijtanden los gaan zitten en is het tandvlees daar gaan ontsteken.
Ze is 12 jaar, en had voor haar leeftijd nog een prima gebit, maar toen ik vorige week in haar bek keek schrok ik me kapot, zo slecht waren haar boven snijtandjes.

Nu is er vanochtend bloed geprikt, dat doen ze bij ons standaard bij honden boven de 8 jaar die geopereerd moeten worden.
Nu weet ik dat bij vers gevoerde honden de crea en ureum waardes wat kunnen afwijken, maar ik weet niet wat ongeveer de referentie waardes zouden moeten zijn, weet iemand dat?

Ik zie het vanavond, als ik haar op mag halen, alweer gebeuren dat ze zeggen dat die waardes niet goed zijn, wel handig voor mij dan om een beetje te weten wat normaal is.
Door tessa
#2700003
ja, die had ik inmiddels gevonden, bedankt.
Alles is goed gegaan en na een nachtje slapen is ze weer een stuk helderder.
Bloeduitslag was goed alleen had ze iets verhoogde leverwaarden, maar niet heel verontrustend.
Ik ga nu even zoeken wat ik haar het beste kan geven om de lever te ondersteunen, iets van mariadistel ofzo.
Door Lizzy
#2701462
tessa schreef: ja, die had ik inmiddels gevonden, bedankt.
Alles is goed gegaan en na een nachtje slapen is ze weer een stuk helderder.
Bloeduitslag was goed alleen had ze iets verhoogde leverwaarden, maar niet heel verontrustend.
Ik ga nu even zoeken wat ik haar het beste kan geven om de lever te ondersteunen, iets van mariadistel ofzo.
Ja, Mariadistel is super om de lever te ondersteunen!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door