Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2700025
wie heeft ze nog meer?
wat geven jullie ze?
ze krijgen hier spaghetti, doperwten, sla, komkommer en wat korreltjes
Door kaszi
#2700029
Algen, maar die zullen ze wel in je bak vinden.

Dacht dat je het over lekkere grijze garnalen ging hebben.  ;D
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2700031
yep hier ook garnalen .....
groentes geef ik meestal de dag voordat ik de bak ververs (maar 1x in de 2 weken ongeveer), spaghetti geef ik eigenlijk nooit omdat t de bak erg vervuilt .
standaard ligt hier amandelblad in de bak en ben nu overal brandnetel aan t plukken voor te drogen , deze geeft ik ze continu ...
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2700032
oh ja en algen krijgen ze ;D
neeeeee... dit zijn mooie rooie! :biggrin2:
vooral heeeeeeeeel veel mooie rooie...... ze hebben het weleens over konijnen maare.... 8)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2700035
lauraV schreef: yep hier ook garnalen .....
groentes geef ik meestal de dag voordat ik de bak ververs (maar 1x in de 2 weken ongeveer), spaghetti geef ik eigenlijk nooit omdat t de bak erg vervuilt .
standaard ligt hier amandelblad in de bak en ben nu overal brandnetel aan t plukken voor te drogen , deze geeft ik ze continu ...
yep dat blad hebben ze ook altijd... spaghetti krijgen ze s morgens  en s avonds haal ik het weg wat er van over is..
brandnetel zal ik ook eens geven!

vuurtjes
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2700037
danny heeft ook citroentjes en die blauwe...
overigens heeft die ook appelslakken..... hebben een 'nest' uit laten komen... zoo heee!!!!!! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2700040
Nooit geweten dat je ook garnalen kan hebben als "huis"dier  :D

Zo leer ik weer eens iets bij over het houden van andere dieren dan honden, katten ed  ;D
Door hannabelgje
#2700062
Hier een boel red rili's. Ze eten veel brandnetels, bladeren van de notenboom, amandelboombladeren, spirulinatabletten en garnalenkorreltjes. Ik heb ze samen met micro rasbora's en ze eten ook het niet opgegeten visvoer. Oh en er zitten nog een paar otocinclus alegeneters bij in de bak.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2700071
;D ;D klinkt bij elkaar al als een maaltijd  ;)
Ik heb bij iemand wel eens garnalen gezien in een bak, nooit geweten wat die beesten zouden moeten eten, dacht zelf aan een speciale korrel oid, maar spaghetti enz had ik niet verwacht.
En zo te lezen zijn ze er ook nog in allerlei kleuren, ga zo maar eens op vriend google zoeken.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2700076
hannabelgje schreef: Hier een boel red rili's. Ze eten veel brandnetels, bladeren van de notenboom, amandelboombladeren, spirulinatabletten en garnalenkorreltjes. Ik heb ze samen met micro rasbora's en ze eten ook het niet opgegeten visvoer. Oh en er zitten nog een paar otocinclus alegeneters bij in de bak.
oohh spirulina!!
hier enkel de garnaaltjes... heb een kweek bak en dat gaat niet samen met visjes en algeneters...
Door hannabelgje
#2700084
Ik heb ook een kweekbak en dat gaat prima met de visjes die ik heb. Die zijn nog kleiner dan de garnalen. De algeneters die er in zitten eten ook geen garnalen. En er zit in mijn bak heel veel beplanting. 
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2700094
hannabelgje schreef: Ik heb ook een kweekbak en dat gaat prima met de visjes die ik heb. Die zijn nog kleiner dan de garnalen. De algeneters die er in zitten eten ook geen garnalen. En er zit in mijn bak heel veel beplanting. 
maar jij hebt ook rilli konijnen  :D :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door