Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Spanielgek
#268969
Ik heb gisteren Borage olie capsules en vis olie capsules gekocht voor Esther ivm haar slechte huid en vacht,
Nu wilde ik vragen hoeveel moet ik haar hiervan geven,Esther is 12 jaar en weegt 13 kilo,ik had zelf in gedachten S'morgens 1 visolie en S'avonds 1 Borage olie capsule,wat denken jullie hiervan is dit goed of teveel? Bedankt alvast. ::)
Door Lizzy
#268973
Het ligt er een beetje aan wat de dosering is die op de verpakking staat. Stel er staat op de verpakking dat een volwassen mens 2 capsules per dag moet nemen, dan vind ik 1 capsule ook genoeg. Staat er dat een volwassen mens er 6 moet nemen (ik zeg maar wat), dan moet je misschien overwegen er 2 per dag te geven. En ik raad je aan de ontlasting even in de gaten te houden. Sommige honden krijgen wat dunnere ontlasting wanneer ze (teveel) visolie krijgen.

Overigens zou ik de capsules gewoon beide 's morgens of 's avonds geven. Wel zo makkelijk en maakt volgens mij niet uit.
Door Spanielgek
#268976
Bedankt Lizzy,ik weet genoeg,oja ik wide nog even vragen volgende week begin ik met een groene leem kuur ,kan ik dan gewoon doorgaan met de capsules of heeft dit dan geen nut?
Door Spanielgek
#269984
Paul ,heel erg bedankt voor dat aanbod zal er zeker gebruik van maken,want ik heb nu voor 45 capsules12,99 euro betaald en dat vind ik wel aan de prijzige kant!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door