Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door rosie
#2693009
Mocht het bij de Silverlinde niet lukken op de opleiding klassieke homeopathie in Amersfoort worden er altijd live casussen gezocht. De consulten zijn kosteloos en altijd op zaterdag. Mocht je dit willen kan je mij een PB sturen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2697180
Puur geslachtsdrift, maar het hielp niet op het gebied van de gelachtsdrift en het maakte zijn probleemgedrag extreem veel erger. Net als phytonic strezz, dus ik heb nu het vermoeden dat zulke middeltjes bij Oscar iets triggeren wat we niet willen triggeren.
#2697300
Kaela schreef: Puur geslachtsdrift, maar het hielp niet op het gebied van de gelachtsdrift en het maakte zijn probleemgedrag extreem veel erger. Net als phytonic strezz, dus ik heb nu het vermoeden dat zulke middeltjes bij Oscar iets triggeren wat we niet willen triggeren.
dat had ik bij Dwarrel ook met geslachtsdrift van puur...een herder waar hij normaal een blokkie voor om loopt wilde hij nu wel een koppie kleiner maken :-[

ik gebruik nu hormone van phytonics en daar heb ik dit gedrag nog niet bij gezien........
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2698452
Oscar werd er niet agressief van, maar zijn remmingen verdwenen. Dus het opspringen, in ons bijten, druk doen, nerveuzig zijn, geen rust vinden, kwam allemaal in alle hevigheid terug.

Kwestie van uitproberen, maar het is wel goed te weten dat dit ook kan gebeuren. Wij hebben er even over gedaan om te bedenken dat het van die druppeltjes kwam.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2698832
Goed om te weten dat het mogelijk ook avarechts kan werken.
We zijn sinds zondag ermee begonnen. Toevallig heeft hij wel sinds zondag iedere dag fatsoenlijk gegeten.
Maar of hij ook minder hormonaal doet naar andere honden weet ik nog niet. Maar voor de rest in ieder geval nog geen rare gedragsveranderingen in hem, maar het is dan ook slomenewfweer de afgelopen dagen.
#2700773
Kaela schreef: Oscar werd er niet agressief van, maar zijn remmingen verdwenen. Dus het opspringen, in ons bijten, druk doen, nerveuzig zijn, geen rust vinden, kwam allemaal in alle hevigheid terug.

Kwestie van uitproberen, maar het is wel goed te weten dat dit ook kan gebeuren. Wij hebben er even over gedaan om te bedenken dat het van die druppeltjes kwam.
ik heb het aan de holistisch da gevraagd en zij vertelde dat het zou kunnen.....
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door