Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2698174
Sinds een paar weken blaffen mijn honden erg veel als ik langer dan 2 uur weg ben,met name in de avond uren en de buren zijn hier niet blij mee,ik trouwens ook niet. ::)
Ik ben bezig met een oppas,ze hoeft niets te doen,ze hebben hun grote wandeling gehad en de buikjes zijn lekker gevuld,verder zijn ze erg makkelijk in de omgang.
Het enige is,dat ze aanwezig moet zijn.
Wat zou een redelijke vergoeding zijn voor een studente van 23 jaar? :-\
#2698197
Ik ben er totaal niet van op de hoogte wat redelijke vergoedingen zijn voor dit soort dingen op het moment, maar ik zou sowieso iets zeggen als 10 euro per uur, persoonlijk. Dat zou ik zelf op z'n minst redelijk vinden. Maar het is natuurlijk ook afhankelijk van wat ze zelf aangeeft.

Als ik het was geweest had ik zoiets bij wijze van met liefde voor niks gedaan, hondjes zijn leuk dus prima, zorg dat er een paar blikjes cola oid voor me zijn en ik doe het wel :)
Ik zou in ieder geval niet zwaar rekenen, omdat ik graag rekening hou met m'n medemens en het al moeilijke tijden zijn, zegmaar. Of omdat ik gewoon lief ben  :P

Maarja misschien ziet zij het wel puur als bijbaantje en vindt ze dat ze er minstens 15 euro per uur voor moet krijgen. Dat is natuurlijk ook deels afhankelijk van het soort persoon.
#2698207
Hm,ik vind 8,25 of 10 euro wel er veel,moet ik zeggen....
Een poetshulp verdient gemiddeld 15 euro,in feite hoeft ze niets te doen,behalve aanwezig te zijn.
Er is internet,tv,een gezellige tuin,waar ze van mij mag bbquen met een vriend of vriendin en er liggen  lekkere hapjes en drankjes in de koelkast. 8)
#2698209
Ik vind dat je het kan vergelijken met het oppasen op kinderen.
Op de site van het nibud opgezocht wat het kost als je een oppas voor je kindje wil.
Daar staat tussen de 4 en 6 euro per jaar en voor 'savond (dan liggen ze op bed en hoeft de oppas enkel aanwezig te zijn) voor een scholier tussen de 2,50 en 4 euro.
http://www.nibud.nl/uitgaven/kinderen/oppas.html

Hoop dat je er wat aan hebt,
ik zou aan max 5 euro denken want ze kan verder haar eigen ding doen (tv kijken, huiswerk, etc) ze hoeft niet voor de honden te zorgen.
Dus te vergelijken met avond oppas van kinderen.
#2698222
Ja vind ik ook, zou ook gewoon geven wat er aan een kinderoppas gegeven wordt.  Dat is bij ons in B. 4 Euro per uur met minimum 2 uur. Elk begonnen uur telt als een heel uur.  Een nachtje blijven slapen 20 Euro.

Hoop dat je hier wat aan hebt. 
#2698234
Ik vind 5 euro per uur ook meer dan voldoende eerlijk gezegd. €15 is wel erg veel.... Ik ga een oppas niet meer betalen dan dat ikzelf verdien  ;)

off topic: Mijn oppas wil niet eens wat van mij ontvangen, maar wil (weet ik toevallig) heel graag haar tuin betegeld hebben. Dus dat heb ik dan met een buurjongen welke weer stratenmaker is stiekem voor haar gefikst!  :biggrin2: Dus voor de zomer echt gaat beginnen heeft zij haar tuin strakjes in orde. En daar heb ik zo'n lol van  :D
#2698243
zhiva schreef: Ik vind 5 euro per uur ook meer dan voldoende eerlijk gezegd. €15 is wel erg veel.... Ik ga een oppas niet meer betalen dan dat ikzelf verdien  ;)

off topic: Mijn oppas wil niet eens wat van mij ontvangen, maar wil (weet ik toevallig) heel graag haar tuin betegeld hebben. Dus dat heb ik dan met een buurjongen welke weer stratenmaker is stiekem voor haar gefikst!  :biggrin2: Dus voor de zomer echt gaat beginnen heeft zij haar tuin strakjes in orde. En daar heb ik zo'n lol van  :D
Die opmerking van 15 euro was ook maar een voorbeeld he ;)
Dat zou ik er ook zeker niet voor geven, maar ik dacht zelf zo rond de 10 euro, maar zelfs dat was ook al hoog ingeschat dus

Wat leuk om dan toch zo iets terug te geven! Ik zou dat dus inderdaad ook hebben als ik zou oppassen, nee je hoeft niet te betalen ik doe het met plezier
#2698286
Pauline schreef: Die van ons krijgen 10 euro voor een hele avond en alles wat ze lekker vinden om te eten en te drinken, is wel familie, maar ze vechten erom om te mogen oppassen.
De hele avond,bedoel je dan bv van 8 tot 12 uur?
Door Lil
#2698288
Voor minder dan 5 euro stond ik in de afwaskeueken van een hele drukke lunchroom en voor 5 euro en een paar centen moest ik de behandelruimtes van het ziekenhuis en de toiletten schoonmaken.

5 euro lijkt me de max.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door