Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2697827
Heeft er nog iemand daar bullepezen besteld? Vorig jaar had ik ze ook daar besteld en was best tevreden. Dit jaar waren ze de helft in prijs gestegen. Maar wil voor kwaliteit best wat betalen dus vond ik dat niet zo  erg.
Paar weken geleden geleverd en dit weekend ze opgehangen om te drogen.
Maar wat kwam ik bedrogen uit.  Waren hele kleine met 2/3de vet aan.
Natuurlijk aangekaart bij Henk.
Maar hij zegt er niets aan te kunnen doen en dat de prijs per stuk is en niet per kg.
Op de website staat wel dat verpakkingsgewicht 1200 gr is. Dat het voor 2/3 de uit vet bestaat staat er dan weer niet bij.
Ook niet dat sommige verpakten maar 500 gr zijn.

In het verleden wel meer producten gehad met veel vet maar dat werd altijd mooi opgelost. Nu niet en dat was dan ook mijn laatste bestelling daar.

Oo zoek naar een andere leverancier van bullepezen.
#2699167
Hoi Hoi.....even een vraagje als ik op de site van Degomeat kijk zie ik helemaal geen Bullenpezen.?
Ik heb vorige week mijn bestelling gedaan met een aantal mensen die komt vandaag binnen en deze groep heeft elke maand een bestelronde waarin iedereen kan bestellen.
Zou graag voor de volgende ronde Bullenpezen bestellen maar kan het op hun site niet vinden.. ::)
#2699181
Tot nu toe al mijn bullepezen bij Degomeat gekocht, en ik ben er altijd erg tevreden over (grote jongens met bovenaan wel wat vet eraan, maar niet heel veel). En over de service ook; zelfs de wilde eendenbillen die mijn honden opeens niet meer lustten mocht ik bij de volgende levering teruggeven in ruil voor iets anders. Dat vond ik heel netjes. Gelukkig heeft Degomeat het bij jou ook weer naar tevredenheid opgelost  :).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door