Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Martine-Tom
#2696868
Ok ik weet het niet meer, welk truukje kan ik nog eens toepassen om ze hier aan het ei te krijgen?
Zowel de katten als Tom weigeren het op elke manier, alleen gebakken of gekookt lusten ze het...heb nog gedacht om het dan steeds minder te koken maar zodra het snotterig word halen ze hun poezelige neusjes er voor op...

Door het vlees was een dikke NEE, ei met een vachtje krijgt en rondleiding, word nog een paar keer door gemaakt en dan is de lol er vanaf.

Eiwit en eigeel uit elkaar halen werkt ook niet...

Zit nu te denken om het maar met slagroom ofzo te mengen, dat lusten ze wel, maar ja dat is voor de poezels weer niet zo denderend (lactose) en voor mijn propje in wording Tom ook niet...
Door hannabelgje
#2696889
Hier lussen de katten ook geen rauwe eitjes, die krijgen dan een kuiken dat lusten ze wel. Zoë lust eieren alleen rauw, gekookte eieren vindt ze erg bah. Eten ze wel kuikens?
Door Martine-Tom
#2696894
Nee die krijgen een rondleiding om te eindigen in mijn bed  >:(
Heb ook daar al van alles mee uitgehaald, voor Tom marineren in van alles en nog wat en open snijden, malen ( :puke:)...

Kan het mss wel weer eens pogen is alweer ff geleden en kan ze nu de tuin in gooien tenslotte...
Door hannabelgje
#2696902
De katten krijgen ze hier ook alleen buiten inderdaad. Moet die zooi binnen ook niet hebben. Je zou het eitje ook gewoon door de kvv kunnen mengen.
Door Martine-Tom
#2696908
hannabelgje schreef: De katten krijgen ze hier ook alleen buiten inderdaad. Moet die zooi binnen ook niet hebben. Je zou het eitje ook gewoon door de kvv kunnen mengen.
Neee als je er ei doorheen doet is de hele batch gelijk vergif volgens piet-lut en broeder  :P
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2696918
hier krijgen ze iedere zondag een gekookt eitje voor de lekker .
loeka maakt van t eten een hele kunst , met dr voortanden pelt/eet ze eerst t witte eraf .....het eigeel moet heel blijven waarna ze t eigeel opeet  :)
Door miik
#2697069
Heb je Tom weleens een bevroren kuiken gegeven ?
Hier vinden ze kuikens ook niet lekker, maar een bevroren is echt een traktatie voor ze !
Door Martine-Tom
#2697127
Hmm nee bevroren heb ik nooit geprobeerd...
Ga morgen weer eens kuikens halen en proberen....
Kuiken kan als vervanging voor ei dienen toch?
Door Mowgli
#2697160
Mowgli vindt ei ook bah. Rauw en gekookt. Bij hem kan ik het gelukkig wel door de zelfgemalen barf mengen.
Door miik
#2697189
Martine-Tom schreef: Kuiken kan als vervanging voor ei dienen toch?
Ja idd, zeg maar ei met extra vezels ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door