Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2696931
Ik hier al eens eerder een foto van geplaatst maar het op de huid liggende plekje is nu een uitstekend iets geworden  :-\
Afbeelding
Afbeelding
Ik kan het oude topic niet terug vinden maar toen dacht men aan een bloedvat oid.
Zou er de volgende keer bij de da naar laten kijken maar die volgende keer is nog niet geweest.
In augustus moet ze weer voor haar rabiës maar twijfel nu of ik voor dit plekje even ga :-\
Door Lizzy
#2697078
Groot gelijk dat je even naar de DA gaat. Het lijkt wel een soort bloedwrat ofzo, als zoiets al bestaat. Ik weet niet, ik heb het gevoel dat ik dit eerder heb gezien en dat het toen niks ernstigs was. We gaan gelijk ff duimen voor je :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2697124
Sterkte voor Her Royal Highness Marije! Bij Joris is het me zo mee gevallen, dat ik ga duimen dat het bij Boempie ook zo gaat! :-*
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2697128
Boomer is nog nooit geopereerd.
Vanaf 18 mag ze geen eten meer. Kan ik smiddags gewoon een kipkarkasje geven of liever alleen spier!?
Kan ik verder nog iets geven!? Traumeel oid.

En Boomer is nu loops. Volgens de da geen probleem. Wat is jullie idee hierover!?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2697164
MarijeEnBoomer schreef: Boomer is nog nooit geopereerd.

Nah, dit gaat ook niet veel voorstellen hoor, is binnen een half uurtje gepiept.  :-*

Vanaf 18 mag ze geen eten meer. Kan ik smiddags gewoon een kipkarkasje geven of liever alleen spier!?

Het gaat erom dat ze niet kunnen kotsen op tafel als ze op hun rug op de tafel liggen. De maag moet dus leeg zijn en daarom zou ik alleen wat vlees geven, geen botwerk wat misschien de volgende dag nog niet weg is.

Kan ik verder nog iets geven!? Traumeel oid.

Ja, daar begin je daags vantevoren mee. Gewone dagdosering. Na de operatie om het uur 1 of 2 pillies, afhankelijk hoeveel last ze ervan heeft. Ik gok niet veel, hier 2 x een bult laten weghalen en ze hebben er amper naar omgekeken.

En Boomer is nu loops. Volgens de da geen probleem. Wat is jullie idee hierover!?
Ik zie geen probleem.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door