Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#269665
Nu controleer ik Phoebe iedere dag gezien haar leeftijd en de eerste krolsheid, niks loos, Boris heeft ook totaal geen interesse. Net loopt ze buiten , komt er een grijs met witte kater en die dekt haar, en Boris zat erbij en keek ernaar >:(
Ik hoorde haar schreeuw dus was ik mooi te laat.
Ze is natuurlijk veel te jong , maar wat is wijsheid, kan ik alsnog de poezenpil geven maar is dat niet schadelijk als ze wel kittens draagt?
Ik laat het niet weg spuiten daar dit zeer slecht is, slechter als het krijgen van de kittens in iedergeval.
Door Ine
#269669
Heb helaas uit ervaring, ervaring hiermee! ::)
De poezenpil doet helemaal niets meer, als ze al gedekt is. Bij ons gebeurde dat, toen Saartje 9 mnd was.
We zagen haar op straat liggen, terwijl ze helemaal niet vrij was (gedrag). We pakten haar op, sloten haar op met pil en al, maar helaas, te laat dus. De kittens zijn op natuurlijke manier geboren en er mankeerde niets aan! (5 stuks :-X).
Gebruikersavatar
Door sylvia
#269682
ine schreef: Is ze echt wel krols? ???
Vind het toch wel gek! :-\
Ja nu wel ::) als ze nu al denkt dat haar kont iets raakt staat ze te prrr prr kont in de lucht en te trappelen >:(
Door Ine
#269687
sylvia schreef: 9 maanden
Oeps, net als onze Saar destijds!
Wel stom van Boris, wat een l*llo! ;) :-X
Maar weet jij veel, misschien was Boris al moe ervan! ::)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#269690
ine schreef: Oeps, net als onze Saar destijds!
Wel stom van Boris, wat een l*llo! ;) :-X
Maar weet jij veel, misschien was Boris al moe ervan! ::)
Nee want als ze gedekt worden dan krijsen ze , en echt Phoebe was in het hele dorp te horen, ik heb er nog een hartverzakking van.
Boris heeft nul interesse
Door Ine
#269691
sylvia schreef: Nee want als ze gedekt worden dan krijsen ze , en echt Phoebe was in het hele dorp te horen, ik heb er nog een hartverzakking van.
Boris heeft nul interesse
Oef, maar Saar hebben wij ook nooit gehoord :-\
Door danielle1980
#269696
sylvia schreef: 9 maanden
ja dat is wel een beetje jong,
wat een tut zeg >:(
maar denk dat je er nu nog weinig aan kunt doen,
er zijn wel wat middelen,
maar die hebben wij nooit gebruikt omdat we t te veel rotzooi vonden en dan maar liever de poes iets jonger kittens.
bij ons op jonge leeftijd is het tot nu toe altijd goed gegaan.

tja en als ze echt gekrijst heeft dat is ze toch echt gedekt,
maar misschien krijgt ze wel geen kittens.
zou even op dr gedrag de komende dagen letten,
als de dekking niet gelukt is worden ze vaak na paar dagen echt heel erg krols.
tenminste dat was bij ons zo. ;)
al was t meestal gelijk raak :-X
Gebruikersavatar
Door sylvia
#269702
ine schreef: Oef, maar Saar hebben wij ook nooit gehoord :-\
Maar die was misschien verder weg. Phoebe gaat de tuin niet uit, en geloof me een poes die gedekt wordt is in de hele regio bijna te horen. Misschien heb jij toen gedacht dat er ergens katten aan het vechten waren.
De penis van de kat is een krom hard ding met weerhaakjes eraan , en de dekking doet dus verrekte zeer bij de poes, vandaar het schreeuwen, de kater houdt de poes ook stevig vast en als hij klaar is moet hij haar loslaten en direct gaan rennen anders heeft hij kans 6 keer in de rondte te worden gemept. Daarna gaan de poezen rollen, dit om het zaad goed naar binnen te rollen.
Nou dat heeft ze allemaal gedaan >:(
Door gonny
#269706
sylvia schreef: Maar die was misschien verder weg. Phoebe gaat de tuin niet uit, en geloof me een poes die gedekt wordt is in de hele regio bijna te horen. Misschien heb jij toen gedacht dat er ergens katten aan het vechten waren.
De penis van de kat is een krom hard ding met weerhaakjes eraan , en de dekking doet dus verrekte zeer bij de poes, vandaar het schreeuwen, de kater houdt de poes ook stevig vast en als hij klaar is moet hij haar loslaten en direct gaan rennen anders heeft hij kans 6 keer in de rondte te worden gemept. Daarna gaan de poezen rollen, dit om het zaad goed naar binnen te rollen.
Nou dat heeft ze allemaal gedaan >:(
weer wat geleerd.....ik ben blij dat ik geen poes ben..ik wil dus ook niet in mn volgende leven terugkomen als poes... :( :-X
Door danielle1980
#269707
sylvia schreef: Maar die was misschien verder weg. Phoebe gaat de tuin niet uit, en geloof me een poes die gedekt wordt is in de hele regio bijna te horen. Misschien heb jij toen gedacht dat er ergens katten aan het vechten waren.
De penis van de kat is een krom hard ding met weerhaakjes eraan , en de dekking doet dus verrekte zeer bij de poes, vandaar het schreeuwen, de kater houdt de poes ook stevig vast en als hij klaar is moet hij haar loslaten en direct gaan rennen anders heeft hij kans 6 keer in de rondte te worden gemept. Daarna gaan de poezen rollen, dit om het zaad goed naar binnen te rollen.
Nou dat heeft ze allemaal gedaan >:(
;D ;D
sorry maar moest even lachen.
dan let je goed op,
wil je straks dr laten dekken door je kater en dan merk je t niet aan die tut. :o >:( ;D
ja ze heeft je goed voor de gek gehouden ::) ;D :-\
Laatst gewijzigd door danielle1980 op vr 25 feb 2005, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#269708
danielle1980 schreef: ;D ;D
sorry maar moest even lachen.
dan let je goed op,
wil je straks dr laten dekken door je kater en dan merk je t niet aan die tut. :o >:( ;D
je ze heeft je goed voor de gek gehouden ::) ;D :-\
Nou volgens mij kan ik Boris als productieve kater gewoon afschrijven ::)

Ik ben bang dat Boris teveel op mij is gefixeerd, soms hebben katers dat en die dekken dus gewoon niet.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door