Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door galgo
#2693397
Een vriendin wil met haar pup (nu 12 wk, net 2e enting gehad) op cursus, maar regelmatig is er een kennelhoest enting verplicht.
Weet iemand hier iets over?
De DA begon er met de 2e enting ook al over bij haar. Het is haar 1e hond, dus gelukkig vraagt ze veel dingen na voordat ze ze doet  ;)
Diezelfde DA begon er ook over dat er een tand getrokken moest worden bij dezelfde pup, omdat deze afgebroken was??? De pup moet nog wisselen!! Dus ik heb een hele hoop ??? bij deze DA.
Kan iemand mij wijzer maken?
#2693730
Bij puppycursus werd het boekje doorgekeken, maar het was bij ons niet verplicht. Mocht het nodig zijn, kan ze hem altijd nog halen toch? Voorlopig zou ik het gewoon even zo laten.
Ik had hem toen wel, de dierenarts had hem er al inzitten voor ik door had wat er gebeurde.. :-[
#2694824
Bij meerdere hondenscholen waar ik getraind heb zou je het entingsboekje moeten laten zien. In al die jaren en al die cursussen verder hebben ze het maar 1x gecontroleerd. Dus ik ga ook gewoon met mijn getiterde en niet kennelhoest geente honden naar de hondenschool. Als ze er om vragen kan ik het altijd nog uitleggen.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door