Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
#2691857
Ik heb zo'n wazig gevoel in m'n hoofd. Klein beetje hoofdpijn erbij. M'n holtes zitten dicht.
Nu is m'n vraag wat kun je daar het beste tegen doen. Stomen werkt bij mij niet echt goed dus dat valt al af.
Door hannabelgje
#2691877
Ik zou toch stomen, duurt wat langer maar is toch gezonder dan spray. Zelf krijg ik altijd mega hoofdpijn  van neusspray.
Of de douche op heet aanzetten en dan een halfuurtje in de badkamer gaan zitten als er een flinke damp hangt. Uiteraard niet de douche al die tijd aan houden. ;)
Door K&D
#2691895
Voor het slapen gaan even lekker de keel en halspartij in smeren met Vix of Dampo of hoe het tegenwoordig ook maar heet.
En ermee stomen kan ook.
Help ut niet, dan neusspray.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2691928
Externe slurf (Rhinohorn).
Bij iedere apotheek verkrijgbaar voor niet teveel geld en meerdere malen te gebruiken. Ik heb er eens een holteontsteking mee weg kunnen spoelen zonder AB te hoeven gebruiken.
Door Naturel
#2692020
eelke schreef: Simpele goedkope neusspray met zoutoplossing erin.
Misschien een beetje aparte vraag hoor, maar hoe zit het met hoge bloeddruk? Als je bv last hebt van een hoge bloeddruk en je gebruikt zo`n spray?
Door Deesje
#2692047
neusspray is heeeeel ongezond voor je slijmvliezen en werkt op den duur steeds slechter..

rhinohorn/netipot of gewoon druppelen met zoutwater (liefst keltisch zeezout), dat spoelt de slijmvliezen schoon
Door eelke
#2692105
Naturel schreef: Misschien een beetje aparte vraag hoor, maar hoe zit het met hoge bloeddruk? Als je bv last hebt van een hoge bloeddruk en je gebruikt zo`n spray?

Geen idee, kun je het beste navragen bij de apotheek denk ik.
Je mag het ook maar een week achter elkaar gebruiken.
Door Nadia
#2692185
Ik heb een rhino horn. Maar als mijn neus echt dicht zit helpt het niet, net als met stomen. Dan gebruik ik neusspray. Ik gebruik graag iets nauwelijks, maar dat helpt me niet, dus ook geen homeopathische neusspray. Ik gebruik etos huismerk. De goedkoopste werkt bij mij het beste. Ook flink met dampo smeren. Op een gegeven moment red ik me daar mee. Ik word echt kortademig als mijn neus dicht is. Krijg dan te weinig zuurstof binnen. Heb altijd een flesje op voorraad. Maak ze nooit op. Meer als de helft moet ik altijd weg gooien.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door