Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Kompleet versvoer, BARF, brok of een combinatie

Volledig BARF
42
13%
Volledig Kompleet versvoer
55
17%
Volledig brok
29
9%
BARF en Kompleet versvoer
75
23%
Barf en brok
23
7%
Kompleet versvoer en brok
39
12%
BARF, kompleet versvoer en brok
42
13%
Anders
18
6%
Gebruikersavatar
Door sylvia
#269034
Op verzoek ook een poll voor de katten.
Ik ben ook wel benieuwd wat de katten van barfplaats eten anno (24-02) 2005
Gebruikersavatar
Door sylvia
#269036
Mijn katten eten volledig BARF als er iets is waardoor ik even niets heb wat ze lusten krijgen ze bij uitzondering wel eens een beetje blikvoer maar dat is eigenlijk niet de bedoeling
Door gonny
#269040
de 2 jongedames lusten kvv (prins, cb) de bejaarde dame eet héél soms een klein beetje, maar meer brok/blik..
Laatst gewijzigd door gonny op do 24 feb 2005, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ine
#269041
Heb wat moeite met de keuze. Heb 2 katten, die brokken en blik eten en 2, die ook KVV erbij eten.
Helaas, het lukt niet, om de eerste 2 over te zetten. :-\
Gebruikersavatar
Door sylvia
#269044
ine schreef: Heb wat moeite met de keuze. Heb 2 katten, die brokken en blik eten en 2, die ook KVV erbij eten.
Helaas, het lukt niet, om de eerste 2 over te zetten. :-\
Dan heb jij de keuze "anders"
Door Audrina
#269049
Mijn kat krijgt KVV en af en toe iets van kip of lamsvlees als extraatje. Die extraatjes vallen niet onder BARF vind ik, dus heb ik voor volledig KVV gekozen.
Door zurca
#269073
Ik heb gekozen voor anders...het zijn katten he?! dustja allemaal eten ze anders ::) ;)
Meid krijgt alleen carnibest.
Tobias en Noa krijgen carnibest en Nutro.
Speedy eet alleen Nutro...
Door Ine
#269076
sylvia schreef: Dan heb jij de keuze "anders"
Zie je wel, ik zag wat over het hoofd! :-\
Gebruikersavatar
Door sylvia
#269078
ine schreef: Zie je wel, ik zag wat over het hoofd! :-\
ahh maar jij bent een beetje ziekies dus dan kan dat ;)
Door geer
#269185
Sinds een paar maanden eten de katten eigenlijk alleen nog maar Carnibest, daarvoor ook nog brokjes, maar daar ben ik mee opgehouden. Wel eten ze af en toe, ter afwisseling, een blikje Snoezepoes (gekookte vis in gelei)... Echt barfen willen ze niet...in ieder geval geen botjes, kuikens of hele grote stukken vlees. Als ik voor de honden Barf maak, snij ik wat fijn voor de katten...
Door Rosita
#269248
Hier eten ze alweer ruim 2 jaar uitsluitend vers. De laatste paar mnd eten 2 van mijn 3 katten ook kippennekjes en ik ben van plan deze zomer eens wat muizen (niet levend ;)) de kattenren in te gooien. Heb een klein tijdje ook eendagkuikens gevoerd, maar dat werd zo'n smurie :P.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#269437
De katten staan hier alledrie volledig op barf. De enige uitzondering is als ik naar Kroatië ben. Dan komt mijn schoonzus ze voeren en dan krijgen ze bibi. Dat is gemakkelijker voor haar.
Door Borke
#269549
Wij hebben 6 Maine Coon katten. De oudste Franny eet uitsluitend compleet vers voer (CB lam), nu ongeveer een jaar, ze doet het er geweldig op.

De andere 5 krijgen Royal Canin brokken en doen het daar prima op. Er zijn er een paar die dolgraag het bakje van Franny uitlikken, zodra ze erbij kunnen komen en de rest heeft hebben geen interesse in rauw voer.

Groetjes,
Door essie
#269610
Ze krijgen hier Bibi en brok. Van mij mogen ze volledig Bibi eten, maar dat willen ze niet altijd.

2 van de 3 eten voornamelijk versvlees met af en toe een brokje (minimaal).
Maar ik heb er eentje die eet maar een heel klein beetje versvlees en voor de rest eet ze harde brokken. Ze wil gewoon niet meer vlees ( blik moest ze ook nooit). Dus ze krijgt dan maar gewoon brokken, ik geprobeerd om het af te dwingen om meer vlees te eten. Maar dat lukt dus echt niet.

Ik probeer af en toe wat anders tussen door te geven, maar ze eten alleen kip. Al het andere motten ze niet.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door