Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2688870
Het ias zeer de moeite waard te proberen of ze wel biologisch orgaan lusten. Je hoort regelmatig dat honden die geen lever of nier lusten, dat biologisch wél erg lekker vinden. Mijn honden lusten beiden, maar smullen beduidend meer van het biologische! ook de pens trouwens, is ook gewoon een heel andere structuur en stinkt niet..!
#2689053
Ik (lees mijn honden) heb in het verleden ook wel een orgaan eet probleempje gehad, vooral lever was lastig. Ik heb het in het begin heel even in een droge koekenpan (of indien het aanbakt heel klein beetje olie) aangezet. Absoluut niet gaar maar dat het rauwe net van de buitenkant afwas. Dit was voor die van mij al voldoende om ze te laten eten, daarna steeds korter gebakken. Binnen korte tijd aten ze het gewoon rauw.
#2689337
Bedankt voor jullie reacties!!

Ik ga binnenkort wat kleine hoeveelheden biologisch orgaanvlees halen denk ik.
Vorige week voor het eerst naar de slager geweest om BARF vlees voor onze viervoeters. Ik had maar kleine hoeveelheden gekocht,
dit omdat ik eerst even wilde aankijken of het wat voor onze honden was.

Het vlees van Lotgering is zo goed als op dus binnenkort kan de grote vrieskist en de grote vrieskast weer volgestopt worden met vlees!!
#2690458
Heuh...mijn hond eet dat ook ècht niet  :P. Gebruik nu een gemalen organenmix, wat ik bij Petra van Versvoer bestel en dat gaat prima :). Ik geef wel een een konijnendeel waar nog hart in zit en dat "rare ding" spugt ze steeds weer uit! Ze dènkt er niet over om dit op te eten, spelen ermee...ja dat is leuk  ;D!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door