Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Juul
#2687626
Op de site van farmfood staat dat dat nogal laxerend is? Klopt dat, of is het vergelijkbaar met pens?
Door Annemarie Rijnveld
#2687632
Ik geef afwisselend boekmaag en pens, en eigenlijk nooit problemen mee gehad.
Volgens mij is qua voedingswaarde boekmaag ongeveer gelijk aan pens, alleen zijn de etensresten nòg meer verteerd.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2687650
hier geen probleem mee gehad , alleen doordat ik wat vulling ( ongeveer 1/5e van de maaltijd) had meegevoerd hebben ze de dag erna 2 tot 3x gepoept  :)
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2687684
Hier gaf ik het gewoon als zijnde pens (dus gewoon een pakket van een kilo incl inhoud) maar daar gaan ze wel mega van poepen  ;D
Wel gewoon mooie keutels trouwens, maar wel véél !
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2687715
Hier geen enkel probleem mee gehad. Ik heb het gewoon zoals ik pens voer gevoerd qua hoeveelheden.
Gebruikersavatar
Door Kees
#2689993
Sinds een jaar voer ik hier ook regelmatig boekmaag. Van alles wat ik ze voer (ik barf) vinden ze dat het allerlekkerst  ;D.
Ik heb er nooit problemen mee gehad.

Kees.
Door smulpaap
#2690110
Kees schreef: Sinds een jaar voer ik hier ook regelmatig boekmaag. Van alles wat ik ze voer (ik barf) vinden ze dat het allerlekkerst  ;D.
Ik heb er nooit problemen mee gehad.

Kees.


Dat zal vast de zalige geur zijn  :biggrin2: ;D
Door Vivianneb
#2690120
Ja hier ook twee fans van boekmaag  :biggrin2:
Alleen... geef het ergens buiten.. of in de badkamer.. want eh.. je kan het zo lekker uitschudden  :biggrin2:
Door smulpaap
#2690141
Vivianneb schreef: Ja hier ook twee fans van boekmaag  :biggrin2:
Alleen... geef het ergens buiten.. of in de badkamer.. want eh.. je kan het zo lekker uitschudden  :biggrin2:


Je moet niet alles verklappen , flauwerik  :biggrin2:
Door miik
#2690184
Ik denk dat een hond die alleen brokken krijgt en nooit geen vers... dat die inderdaad flink aan de dunne gaat van boekmaag... maar diezelfde hond zal van pens ook flink aan de dunne gaan...
Hier geen problemen mee.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door