Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door amber2
#268596
Wie van jullie heeft ervaring met het voeren van Duck rund/lever/kip aan katten? Op hun website staat namelijk dat deze soort ook geschikt is voor katten...; denken jullie dat dit goed is, het wijkt zo erg af qua percentages van bv. Carnibest voor katten. Vooral de vet- en eiwitpercentage's liggen een stuk lager. ???
Door bernerfan
#268878
ik heb er zelf (nog) geen ervaring mee, maar heb begrepen dat de duck rund/lever/kip meer wordt gegeven aan de moeilijke eters onder de katten...uitmuntend(duck) wordt namelijk niet door elke kat lekker gevonden ... ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#268910
bernerfan schreef: ik heb er zelf (nog) geen ervaring mee, maar heb begrepen dat de duck rund/lever/kip meer wordt gegeven aan de moeilijke eters onder de katten...uitmuntend(duck) wordt namelijk niet door elke kat lekker gevonden ... ;)
Maar duck heeft toch geen voer speciaal voor katten ???

(misschien heb ik iets gemist )
Door bernerfan
#268925
sylvia schreef: Maar duck heeft toch geen voer speciaal voor katten ???

(misschien heb ik iets gemist )
nee is niet speciaal voor katten, maar t schijnt dat de duck uitmuntend ( die ik aan de hond voer ) ook aan de kat gegeven kan worden , mochten ze t lusten ......en omdat er dus veel kieskeurige katten zijn is er ook een rund/lever/kip, die dan eventueel gegeven kan worden...oja ik heb dus 4 katten en 3 daarvan lusten de uitmuntend ook... ;)
Door geer
#269295
Voor zover ik weet heeft Duck maar 1 variant die echt geschikt is voor katten...die met rund/lever/kip. Althans, dat staat in hun folder.
Door An
#269532
Ik geef wel is de enkelvoudige als ik effe niks anders in huis heb. De compleet doe ik liever niet omdat daar toch nog graan inzit en daar reageren de poezebeesten hier errug slecht op.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door