Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2688633
Hallo allemaal,

Ik ben alleen tijdje aan het lezen op dit forum om zoveel mogelijk informatie te krijgen over KVV..
Inmiddels ben ik een maand geleden overgestapt van brokken op KVV.
Ik heb 2 Duitse Doggen (gecastreerde reuen) van 6 en 5,5 jaar en een Pomeriaan teefje (ook net gecastreerd/gesteriliseerd) van 2 jaar.
De doggen krijgen ieder 1 kg KVV per dag en van de ene portie haal ik de 60 gram voor de kleine Diva.
Nu vraag ik me af of zij op deze manier niet het risico loopt bv. niet genoeg bot of orgaan binnen te krijgen omdat ik dus steeds iets van de grote portie afhaal.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze vraag.
#2688641
Sorry sorry bij voorstellen hoort nog meer: mijn naam is Sylvia en ik woon het oosten van het land met mijn man, 2 dochters (die eigenlijk alleen het weekend thuis zijn) en de beestenbende.
3 honden dus, 4 katten, 3 kippen en 2 miniponies.
#2689162
Hallo Marina, ja echt fijn dat er zo snel gereageerd wordt neemt toch "zorgen" weg!
Ik vind op dit forum ook vaak al wel antwoorden op vragen die blijkbaar meer mensen hebben en leer zo heel veel.
Fijn dat zoveel mensen met ervaring dat ook graag willen delen, daar heb ik als beginneling veel aan.
Door La Vie
#2690101
Welk merk KVV voer je?
Ben benieuwd omdat de Doggen beide 1 kg per dag eten, terwijl mijn hond van 39 kg 2 kg per dag eet en nog niet dikker wil worden.
Vind het verschil in voeding per dag zo groot dat ik graag zou kijken naar bijvoorbeeld vetpercentages.
#2690116
Ik voer Lotgering, volgens velen hier begrijp ik hier wat vetter.
Geef dit omdat de fokker van mijn honden dit ook voert en ik ken doggenpups die hier op groot gebracht zijn en het super doen.
Mijn honden zijn voor doggen al wat op leeftijd (6 jaar) ook dat scheelt natuurlijk.
Verder zijn het geen "drukke" honden, liggen graag op hun bed te snurken. :biggrin2:
Soms geef ik een eitje van eigen kippen, geregeld zalmolie over het voer.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door