Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2685493
Wie weet welke diersoorten er in de Bandit Wildmix zitten.
Staat niet op de verpakking en op de website namelijk.

Heb deze info nodig omdat ik ga elimineren en ik die diersoorten die daarin zit dus niet wil gaan geven.
#2685605
Oh oh wisselend van samenstelling ???
Heb deze variant meermalen gevoerd maar wil dus die diersoorten die erin zitten niet gebruiken voor elimineren.
Weer een wijze les dus. Altijd weten wat je voert :-\

Heb van de week al een e-mail verstuurd zal nog wel op reactie wachten dan.
#2685695
Snap het idd. Wil met elimineren een diersoort geven wat ze nog niet heeft gehad. Aangezien ik al meermalen (ook een poos terug) wildmix heb gegeven hoop ik dat de samenstelling niet vaak heeft afgewisseld. Moeilijk terug te gaan dan wat ze nog wel of niet heeft gehad zeg maar.
#2685951
Voor zover ik weet zit er geen gevogelte in ,wel haas hert ree/reebok en konijn , de wildmix kan  dus ook als eliminatiedieet gegeven worden
Ik heb het es nagevraagd voor een klant met een kat met kipallergie (begin 2012) ...
Je kunt voor de zekerheid inderdaad es contact opnemen met Bandit diervoeding

:)succes
#2686160
[quote="bernerfan"]
Voor zover ik weet zit er geen gevogelte in ,wel haas hert ree/reebok en konijn , de wildmix kan  dus ook als eliminatiedieet gegeven worden
Ik heb het es nagevraagd voor een klant met een kat met kipallergie (begin 2012) ...
Je kunt voor de zekerheid inderdaad es contact opnemen met Bandit diervoeding

:)succes
[/quote]


Sorry, ik reageerde op bovenstaande zin, misschien wat onduidelijk,.... :-[
#2687168
[quote="keetje"]
Nogmaals, als je gaat elimineren moet je met 1 diersoort beginnen, dus niet met een mix (=meerdere diersoorten) ;)
[/quote]

Ja 1 diersoort is inderdaad het beste maar omdat in de wildmix dus diersoorten zitten die over het algemeen niet eerder gevoerd zijn , kan deze gebruikt worden als eliminatiedieet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door