Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2686253
Had ik al die fotolijst met afwijkende maat, kom er net achter dat de afwasborstel die ik bij de action heb gekocht zo breed is, dat ie niet in m'n glazen past.
Ben benieuwd naar jullie miskopen van de Action.  ;D
Door K&D
#2686279
Tsss, je had ook gelijk bij die afwasborstel bijpassende glazen bij de Action moeten kopen.
Doet Ikea ook. Afwasborstels in het schap achter de glazen. Dan kun je gelijk kijken of het past. :biggrin2:
Je kunt ook een vaatwasser bijpassend bij de glazen kopen... :P :P
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2686282
K&D schreef: Tsss, je had ook gelijk bij die afwasborstel bijpassende glazen bij de Action moeten kopen.
Doet Ikea ook. Afwasborstels in het schap achter de glazen. Dan kun je gelijk kijken of het past. :biggrin2:
Je kunt ook een vaatwasser bijpassend bij de glazen kopen... :P :P
dat laatste is nou nog eens een goed idee....  8)
Gebruikersavatar
Door nova
#2686284
*Dorothea* schreef: Had ik al die fotolijst met afwijkende maat, kom er net achter dat de afwasborstel die ik bij de action heb gekocht zo breed is, dat ie niet in m'n glazen past.
Ben benieuwd naar jullie miskopen van de Action.  ;D
Misschien zijn je glazen wel  een miskoop  ;D ;D
Door inni
#2686287
Net staan smodderen in m'n keuken :( Ik had van action zakjes glazuur bij om de popcakes mee te versieren voor de bengels die op zondag bij m'n ouders rondlopen......................wat een gedoe, de witte chocolade glazuur daarvan wil niet opstijven, de gele glazuur doet het perfect.
Door Jantina
#2686296
Is niet alles vd Action een miskoop dan  :biggrin2: ?
Ben er 1x geweest maar kon niet begrijpen waar iedereen nou zo wild van is... Zelfde spul kan je kopen bij Zeeman, Wibra, Xenos enz.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2686300
Jantina schreef: Is niet alles vd Action een miskoop dan  :biggrin2: ?
Nee hoor, ik vind van niet. Je kan voor weinig een stel nieuwe hondenvoerbakken kopen, puppyzwembad voor 5 euro, gedroogde kipfilet, laatst een leuke vaas gekocht, een vergiet. Digitale weegschaal doet al 9 jaar dienst (gekocht toen we begonnen met barfen).
Voordeel van goedkope spullen is dat je er niet 20 jaar tegenaan hoeft te kijken.
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2686318
Zeker niet alles is een miskoop. ik let wel op wat ik koop. Zo vind ik de decoratiespullen echt heel leuk. en tja gaan die kapot dan is het jammer.

Maar als ik daar rondloop vraag ik me wel steeds hardop af hoe het allemaal kan, zoo goedkoop!?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2686320
Die afstofdingen met handvat  >:( Kleertjes zijn voor kabouters  >:( De sokken zijn wel handig, die kunnen na 1x dragen zo de kliko in, dus geen onhandig gedoe dat je ze moet wassen ofzo  ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2686324
WillyP schreef: Zeker niet alles is een miskoop. ik let wel op wat ik koop. Zo vind ik de decoratiespullen echt heel leuk. en tja gaan die kapot dan is het jammer.

Maar als ik daar rondloop vraag ik me wel steeds hardop af hoe het allemaal kan, zoo goedkoop!?
Alles zelf met containers vol aan laten rukken uit China, geen tussenhandel en ervan uitgaan dat 1000 x 1 euro verdienen meer oplevert dan 10 x 10 euro.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2686326
Jantina schreef: Is niet alles vd Action een miskoop dan  :biggrin2: ?
Ben er 1x geweest maar kon niet begrijpen waar iedereen nou zo wild van is... Zelfde spul kan je kopen bij Zeeman, Wibra, Xenos enz.
Hier zit alleen nog een Zeeman, maar die heeft toch echt wel een ander assortiment.
Door K&D
#2686329
Angelique schreef: De sokken zijn wel handig, die kunnen na 1x dragen zo de kliko in, dus geen onhandig gedoe dat je ze moet wassen ofzo  ::)
De dikke badstofsokken van de Action zijn top. Die moet ik van de kinderen speciaal dáár kopen. Warm en geen irritante naadjes over de tenen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door