Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door TMG1961
#2684927
Pixie blijkt zweepwormen te hebben. Dat kwam uit ontlasting onderzoek van het woud.
Kreeg dan ook bij uitslag onderzoek het advies te ontwormen met een breed werkend ontwormingsmiddel

Vraag is dan ook welk middel is het beste. Pixie weegt ong 28-29 kg

Edit: Zie net dat ie verkeerd staat  :-[ Sorry
Laatst gewijzigd door TMG1961 op vr 31 mei 2013, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Binno
#2685003
Milbemax is een breedwerkend ontwormingsmiddel wat ook tegen zweepwormen werkt
Door TMG1961
#2685006
Binno schreef: Milbemax is een breedwerkend ontwormingsmiddel wat ook tegen zweepwormen werkt
Had ik ook gevonden. Morgen eens kijken bij DSZ of ze die daar hebben.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2685058
TMG1961 schreef: Had ik ook gevonden. Morgen eens kijken bij DSZ of ze die daar hebben.
DSZ mag dat niet verkopen.
Door TMG1961
#2685066
*Dorothea* schreef: DSZ mag dat niet verkopen.
Wist ik niet. Dan moet ik even kijken of ik morgen auto kan lenen of anders moet ik wachten tot maandag om bij DA langs te gaan voor ontwormingsmiddel.
Door hannabelgje
#2685080
Mijn ervaring is dat het bij de da goedkoper is omdat je gewoon op maat je pillen krijgt ipv een hele verpakking te kopen waar je dan net niet genoeg van over hebt om een tweede keer te gebruiken. ::)
Door TMG1961
#2685356
Vanochtend bij DA langsgegaan en Milbemax meegenomen en Pixie de tabletten gegeven. Is altijd even opletten of ze ze ook echt afslikt en niet net doet alsof en ze naderhand uitspuugt. Maar volgens mij zitten ze er in.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door