Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door saiko
#2683849
Ben ik weer
Onze jonge reu woezel heeft sinds vandaag bloed bij zijn piemeltje
Zelfs druppels op zijn poten hij had ook in huis geplast en het stinkt enorm ik heb zijn urine opgevangen en het is zo donker als koffie
De dames zijn hier eerder loops geworden en hij was dinsdag op de club weer helemaal dol en wou de knappe bull mastiff versierende sinds vandaag gilt hij de hele toko hier bij elkaar

Ikzelf denk zijn prostaat hij is zo opgewonden en hyper
Heb ooit bij saiko een acute blaasontsteking gehad toen was zijn urine ook zo donker
Maar verder ook erg ziek en dat is woezel niet

Hebben jullie hier tips voor of toch ritje DA?
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2683855
ben niet thuis met reutjes , maar als je zegt dat de urine zo donker als koffie is dan maakte ik toch een afspraak bij de DA
klinkt niet goed in ieder geval
dikke kus voor saiko
Door saiko
#2683945
Ze dachten blaasontsteking of ontstoken piemel
Prostaat kan niet bij zo'n jonge reu?? En kwam ook niet door teven?
Heb beetje twijfels  :-[ we hebben nu antibiotica mee
Door saiko
#2683970
Ja want zou voor beide ontstekingen helpen?
Ik weet het ook niet,twijfel en zal morgen nog voor sec opinion gaan naar andere Da
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2683975
staat de urine op kweek? prostaat kunnen ze voelen of een echo maken....voor een ontstoken piemel is niet gelijk een ab voor....zou hem mee nemen en t laten bekijken
Door Suzanne
#2683977
Ik mag toch hopen dat de hond gezien is door de DA?
Zo niet, dat NU nog regelen is mijn beste advies. Prostaat kan men voelen, urine kan men bekijken. Ja, het kan de prostaat zijn en dat kan door de teven komen ;-)
Hou vooral goed in de gaten dat zijn ontlasting gewoon doorgaat.

Maar, laat je hond vandaag nog zien bij een DA; ik zou NIET een AB geven als niet vast staat dat er idd wat is waar dat tegen helpt. Tegen een vergrootte prostaat helpt AB niet ;-) en oh ja, dat dat kan bij een jonge reu!

Suzanne
Door saiko
#2684124
Bedankt voor de adviezen
Heb er 0,0 % ervaring mee en kreeg al meerdere reacties om toch second opinion te doen
Moest vanavond werken, maar zal morgen gelijk langs gaan

Hij is verder niet ziek(gelukkig)
Door hannabelgje
#2684222
Als ze de urine hebben bekeken dan  zien ze daar toch aan dat het een ontsteking is. Dan is het toch niet zo raar dat ze een ab kuur geven?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door