Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2683332
gentle is beroerd.... noem het maar gewoon ziek..
vannacht een x of 5 gal gespuugd....tot nu is ie daar mee door gegaan....schuim en water.....als ie wat drinkt dan zie je binnen no time zn buik samentrekken en gooit ie er weer wat uit....eten en snoepen doet ie niet....
is onrustig...gaat niet liggen maar staat of loopt wat rond...als ie loopt lijkt het of ie op zn tenen loopt....oortjes in zn nek...hij is stilletjes....
krijgt regelmatig okugest...
drinkt wel eet niet
urine en ontlasting is goed..
koorts geen idee oortjes zijn warm..
wil enkel maar buiten in de tuin....af en toe ff liggen maar meest staat ie..
hij vreet niks van de straat... heeft ook niks nieuws op
de andere 2 hebben nergens geen last van en laten hem ook helemaal met rust..
wat zal ik doen...nog ff aankijken of een injectie tegen misselijk geven?
Laatst gewijzigd door me and my boys op ma 03 jun 2013, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2683335
Met okugest toch nog misselijk? Ik zou even de da raadplegen of er wat heerst bij jullie en beginnen met een dagje vasten. Morgen nog ziek dan toch een injectie halen.

Beterschap voor je gozertje.
Door Anne in Zweden
#2683340
Hmm, kan hem iets dwarszitten, een stukje bot of zo? Ik zou geloof ik toch even een ritje da doen, zeker als hij vreemd loopt en niet wil liggen.

Beterschap voor je ventje!
Door nienk
#2683347
houdt hij wel wat van het water wat ie drinkt binnen, of krijgt hij door het spugen ook eigenlijk geen vocht binnen?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2683348
dat vraag ik me af.........zn tandvlees is nog wel mooi rood....niet wittig oid...
hij ligt nu binnen...heb hem naar binnen gehaald...hij is zo goed als kaal en dan op die koude stenen..
Door nienk
#2683350
vanaalst schreef: dat vraag ik me af.........zn tandvlees is nog wel mooi rood....niet wittig oid...
hij ligt nu binnen...heb hem naar binnen gehaald...hij is zo goed als kaal en dan op die koude stenen..
hmm ok. ik zou denk ik ook even de DA bellen om te vragen of er wat heerst. ik denk tegenwoordig maar zo, als ik een dagje geen eten binnenhoud, dan ga ik ook niet naar de dokter.

ik zou dus denk ik pas naar de DA gaan als Reus zoiets heeft, wanneer hij geen vocht binnen krijgt en uit dreigt te binnen te drogen, of als er andere dingen zijn waardoor het ernstiger lijkt dan 'gewoon een dagje kotsen', zeg maar.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2683351
eten is id niet zo'n drama hoor..... maar hij heeft(op toen die plekken na) nooit wat niet ziek oid...
hij is nu echt zielig
Door nienk
#2683353
vanaalst schreef: eten is id niet zo'n drama hoor..... maar hij heeft(op toen die plekken na) nooit wat niet ziek oid...
hij is nu echt zielig
hoe is zijn huid en vacht nu? krijgt ie al weer nieuw haar?

het kan natuurlijk toevallig zijn, maar aangezien hij voorheen nooit iets had, en dan nu echt zo zielig is... zou het niet bij elkaar horen?
Door Lizzy
#2683367
Sinds wanneer is dit gaande?
Als hij op z'n tenen loopt, klinkt het wel als buikpijn. Doet het hem zeer als je zijn buik aanraakt?
Ik geloof dat ik alvast even de DA belde.... Misschien heerst er inderdaad wat.
Kun je de koorts opmeten?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2683372
Da net gebeld...strakjes maar ff langs...ik vind het maar niks..
vannacht begonnen
of het zeer doet met aanraken...tja weet niet hij staat wel strak zeg maar...zn buik is niet zachtjes maar hard
Door Anne in Zweden
#2683373
vanaalst schreef: Da net gebeld...strakjes maar ff langs...ik vind het maar niks..
vannacht begonnen
of het zeer doet met aanraken...tja weet niet hij staat wel strak zeg maar...zn buik is niet zachtjes maar hard
Goed idee om dan toch naar de da te gaan straks. Dit klinkt toch een beetje verstopt-achtig, vind ik.

Sterkte!
Door Ramses1
#2683379
Anne in Duitsland schreef: Goed idee om dan toch naar de da te gaan straks. Dit klinkt toch een beetje verstopt-achtig, vind ik.

Sterkte!
Als je je zorgen maakt, niet langer wachten.
Laat anders de da bij jou komen?
Is misschien beter om nu niet met hem te gaan rijden maar lekker thuis te blijven.

Sterkte!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door