Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Nikki165
#2683268
hoi,

Ik ben christel en ben nieuw hier op barfplaats.
Ik heb mijn hele leven al honden gehad.En kan echt niet zonder ze.
Sinds 1.5 jaar hebben we Yara een hele lieve Zwitserse witte herder.
Een paar maanden geleden ben ik begonnen met kvv te geven ,lotgering.
Ze eet het met smaak en doet het er ook heel goed op.
Toch zou ik ook wel eens iets anders willen proberen.
Mijn oog is gevallen op all animall omdat er hele prooidieren in worden verwerkt.
heeft iemand hier ervaringen mee?
Door M@rina
#2683397
Welkom Christel en Yara.

Ik heb goede ervaringen met All animal. Mijn honden eten het graag en hebben er goede ontlasting op, behalve bij de parelhoen. Ze schrijven dat er voldoende vlees aan zit, maar mijn ervaring is toch dat ze er harde ontlasting op krijgen ik voeg dus altijd een klein beetje spiervlees toe aan de parelhoen.

Hier eten ze geen vis dus de haring geef ik dan ook maar niet meer.
Door hamada
#2687207
Ook van mij welkom op BP. Fijn voor Yara dat je vers vlees geeft. Hier alleen maar blije dankbare honden met vlees  :biggrin2: en de problemen met het voeren van brokken en blik die we in het verleden (toen we nog niet beter wisten  :-X) zijn hier voorbij.
All animal heb ik nog nooit gegeven, maar er zullen hier voldoende mensen zijn die je wel info over dit merk kunnen geven.
We voeren hier wel diverse merken voor de afwisseling, en zoals ik al zei: de honden (momenteel drie cavaliers) zijn helemaal enthousiast.

Veel lees en schrijfplezier hier op Barfplaats.
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2687271
Welkom op BP !

Super dat je kvv bent gaan geven en dat ze er zo van geniet.

Heel veel ervaring met kvv heb ik niet want ik stel zelf hun menu samen dus echt tips heb ik niet voor je.
Door spikkel
#2688200
all animal geef ik altijd aan de katten, ze vinden het heerlijk. Ik hou van KVV dat bestaat uit 1 dier, zo wissel ik steeds van dier, en krijgen ze vaak wat anders.
Haaksbarf en Bandit word ook goed gegeten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door