Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ingrid S
#2681241
Dit geven wij de paarden altijd kun je de honden ook iets geven door de groenten smurrie????

Wie weet dit?
Door Ingrid S
#2681637
Bedankt voor de link, gelezen en klinkt allemaal eigenlijk weer erg logisch. heb het dus lekker alleen voor mijn paardje gemaakt. die vond het heerlijk. was ook even vergeten waarom je moest koken. weer iets wijzer.
Door BAC
#2681648
Ja dat was om dat blauwzuur. Ik drink wel alle dagen een kop lijnzaadthee, weet niet eens of het goed is, maar ik vind het echt heerlijk. Maar wij zijn omnivoren :biggrin2:
Door BAC
#2681661
Heel makkelijk, ik kook water en gooi dr een schep gebroken lijnzaad in, ongebroken moet je zelf hakken. Dat schijnt wel beter te zijn, verser (Meer omega 3) maar dat vind ik echt teveel gedoe.

Maar ongebroken schijnt voor een mens niet goed te zijn die kunnen in de darmen blijven kleven ooid.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/alt ... simum.html

Ik ben dit ooit gaan drinken op aanraden van een natuur arts. Ik zal toch eens kijken of het wel gezond is om dit alle dagen et drinken op de manier zoals ik het doe.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door