Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#2681181
Yuka is vrijdag gebeten door een hond en had een gaatje in dat velletje tussen de ribben en de achterpoot, aan de zijkant, dat dunne velletje.

Ik ben naar de dierenarts geweest, die er twee nietjes in heeft gedaan, en ze had me al gewaarschuwd dat Yuka zich rustig moest houden. Iets dat dus vrijwel onmogelijk is, aangezien Yuka een neurotische stuiterbal is, die als een gek rondjes draait als we naar buiten gaan en als ze vermoedt dat ik eten aan haar zou kunnen geven letterlijk op en neer stuitert, dus hebben de nietjes het tot vandaag gehouden. Vanmorgen is er eentje losgeschoten en die lijkt nu in het wondje te zitten, het ziet er onprettig uit, maar de wond ziet er netjes uit en lijkt dicht te zitten.

Mijn vraag is, moet ik nu naar de dierenarts? Of kan het tot morgen wachten? Wat vinden jullie? 

Bedankt voor het meedenken!
Door *Natasja*
#2681260
Ja, ik zou er zeker mee naar de DA gaan vandaag, vóór dat nietje het wondje inschiet. Temeer daar je zelf al aangeeft dat het een stuiterbal is, kan zo'n los nietje bij een verkeerde beweging zomaar ergens heen gaan waar je het niet wil hebben...
Door Laura2004
#2681277
Senta schreef: Ja hiermee zou ik naar een DA gaan, iig een belletje lijkt me vrij logisch.
Nou ja, ik twijfelde dus, aangezien ik geen ervaring heb met nietjes in honden en ik me dus afvroeg of dit niet tot morgen kon wachten. Voor jou dus heel logisch, voor mij niet. Ik ga even bellen.

Bedankt voor het meedenken.
Door Laura2004
#2681288
Gebeld. Ik mocht het nietje er zelf uithalen en dan morgen langs de dierenarts, het nietje eruithalen is niet gelukt en doet pijn. Dus ik laat het nietje zitten en ga morgen langs de dierenarts.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door