Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#2680658
Mag een hond dat hebben? heb er hier 2 gedroogd denk ik. Maar daar lightning is overleden aan bot wilde ik weten of dit veilig is? het is gedroogd zeg maar. Heb het nog nooit gezien en vind het er eng uit zien. Is dit safe? als het niet goed staat hier mijn vraag sorry :-[
Laatst gewijzigd door lightning op za 25 mei 2013, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door lightning
#2680877
Bij deze een foto.

Ik ben een bange poepert sindsdien dus geef zelden al een bullepees. maar zit er zowat bovenop als ze die krijgen.

Afbeelding

Afbeelding
Door nienk
#2680948
jij moet op jou gevoel af gaan, hoe jou honden knagen, hoe hard dit is, etcetera.

van Reus weet ik dat hij heel beheerst kluift aan dit soort dingen. hij probeert geen stukken af te bijten die te hard zijn om echt in te bijten en slikt geen grote stukken in. qua veiligheid geeft ik hem harde dingen het liefst in groot en/of onhandig formaat, dan is het risico nog kleiner.

is dit product qua structuur en hardheid hetzelfde als bijvoorbeeld een bullepees ofzo? als ze die gewoon netjes kunnen kluiven, dan zou ik dit ook durven geven.

ik kan niet goed zien wat dat witte is. is dat bot of heel hard kraakbeen? dan zou ik het persoonlijk niet geven.
Door Kim en Casper
#2681143
Hmm het zijn stukken. Ik heb ze meestal van 25 cm groot. Ie geef ik met een gerust hart. Casper kauwt hel goed.. Als t kleine stukjes zijn zou ik t niet zo snel don. Ze zijn behoorlijk hard..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door