Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2679841
Sinds kort heb ik in internet een sidebar => Als ik internet open dan komt er een sidebar tevoorschijn :
staat een T in, en eronder "related Searches"

Ik vind dit hoogs irritant, maar heb geen idee hoe ik die sidebar weg krijg (ja ik kan hem wegklikken maar bij een nieuwe pagina openen is die er weer  >:()

Weet iemand hoe ik die vervelende sidebar wegkrijg ?
Pc is gescant en zitten geen gekke dingen op  :-\
#2679845
Kan je die niet via je configuratiescherm vinden? Configuratie openen- programma's en onderdelen- dan kijken of je hem er ergens tussen ziet staan- en dan deleten?

Ik had dat probleem met een extra taakbalk die met iets was meegekomen, op deze bovenstaande manier verwijderd en geen last meer van gehad.

Of addblock installeren, als het reclame is.
#2679850
Ik kan hem via het configuratiescherm niet vinden  :-\
Het gaat om topic torch , en ik had de oplossing van het configuratiescherm ook al gevonden, maar als ik hem nergens kan vinden op mijn pc kan ik hem ook niet verwijderen.

Mirja, ik kan hem ook niet uitschakelen ....
#2679867
Monique77 schreef: En nu in taal die ik snap?  :-[
FF staat voor Firefox en als je die als browser gebruikt kun je bovenin naar 'extra' om daar add-ons in/uit te schakelen. Als je een andere browser gebruikt moet je even zoeken waar de 'extra's' staan.
#2679869
Decibels schreef: FF staat voor Firefox en als je die als browser gebruikt kun je bovenin naar 'extra' om daar add-ons in/uit te schakelen. Als je een andere browser gebruikt moet je even zoeken waar de 'extra's' staan.
Haha, de FF afkorting snapte ik, maar ik zie onder extra nergens add ons ??
Ok, voel me redelijk blond nu  :D
#2679882
Monique77 schreef: Haha, de FF afkorting snapte ik, maar ik zie onder extra nergens add ons ??
Ok, voel me redelijk blond nu  :D
Ctrl+Shift+A indrukken dan kom je er ook. Even kijken welke add-ons en of extensies er ingeschakeld staan. Maar als je niet weet wat je doet zou ik niet zomaar iets in/uitschakelen.... :-\
#2679886
Decibels schreef: Ctrl+Shift+A indrukken dan kom je er ook. Even kijken welke add-ons en of extensies er ingeschakeld staan. Maar als je niet weet wat je doet zou ik niet zomaar iets in/uitschakelen.... :-\
Haha, ik zag 2 vage/niet gecontroleerde staan (Yontoo), en die heb ik uitgeschakeld en nu is de bar weg  :D
Zal manlief het weekend wel vragen of ik ze kan verwijderen ... Die is ICT-er maar hij is nu weg en het irriteerde me zo dat ik dacht, ik vraag het hier alvast  :biggrin2:
#2679891
Monique77 schreef: Haha, ik zag 2 vage/niet gecontroleerde staan (Yontoo), en die heb ik uitgeschakeld en nu is de bar weg  :D
Zal manlief het weekend wel vragen of ik ze kan verwijderen ... Die is ICT-er maar hij is nu weg en het irriteerde me zo dat ik dacht, ik vraag het hier alvast  :biggrin2:
:biggrin2:
#2679943
Monique77 schreef: Oh jee, ik heb de laatste dagen wel veel met internetbankieren gedaan ... Nu maar hopen dat dat geen gevolgen heeft  :-\
In principe niet, maar je weet het nooit.

Laat je computer in elk geval scannen met een goede malware-scanner.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door