Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jantina
#2678825
Bas had gisteren behoorlijke buikpijn. Beetje gek beeld, iedere 20 min springt ie al jengelend op en heeft hij echt pijn in het achterste deel van zijn buik. Ontlasting is normaal en hij eet ook. Verder is hij buiten deze 'aanvallen' gewoon fit. Gisterenavond was het over. Bas heeft vaker deze klachten en ben vanochtend meteen voor acupunctuur geweest. Ik vond het heel vreemd dat hij niet ontspande zoals normaal. Nu begint het weer. Hij ligt dan altijd het rustigst op ons bed, wilde daar ook heen. Ga ik net kijken heeft ie heel het bed onder geplast!
Zou het misschien iets met z'n blaas kunnen zijn? Zit erg in twijfel om wel/niet naar de DA te gaan, hij reageert zo slecht op reguliere medicatie en vanochtend bij de hol.DA liet hij niks geks zien in het gewone lichamelijk onderzoek... Maar een paar uur later begint ie dus weer.
Door Ike
#2678855
[quote="Jantina"]
Bas had gisteren behoorlijke buikpijn. Beetje gek beeld, iedere 20 min springt ie al jengelend op en heeft hij echt pijn in het achterste deel van zijn buik. Ontlasting is normaal en hij eet ook. Verder is hij buiten deze 'aanvallen' gewoon fit. Gisterenavond was het over. Bas heeft vaker deze klachten en ben vanochtend meteen voor acupunctuur geweest. Ik vond het heel vreemd dat hij niet ontspande zoals normaal. Nu begint het weer. Hij ligt dan altijd het rustigst op ons bed, wilde daar ook heen. Ga ik net kijken heeft ie heel het bed onder geplast!
Zou het misschien iets met z'n blaas kunnen zijn? Zit erg in twijfel om wel/niet naar de DA te gaan, hij reageert zo slecht op reguliere medicatie en vanochtend bij de hol.DA liet hij niks geks zien in het gewone lichamelijk onderzoek... Maar een paar uur later begint ie dus weer.
[/quote]

Wat vreemd dat hij bij onderzoek niets liet zien en nu weer begint  :-\
Zou zeker z'n blaas kunnen zijn gezien hij "zomaar" binnen plast,
ik zou anders even de urine opvangen en laten checken.
Sterkte met je mooie mannetje  :-*
Door Lizzy
#2678862
Het kan beide. Toch lijkt blaas me aannemelijker. Ik zou wat urine op vangen en even bij de DA langs gaan.
Door Jantina
#2678869
Heb gebeld met de DA en afspraak gemaakt voor vanavond. Hoop tussendemiddag de hol. DA ook even te spreken, misschien heeft zij nog een idee. Kan de afspraak altijd nog afzeggen. Maar zal je altijd zien, hebben we morgen een bruiloft en is er een keer niemand heel de dag bij ze -alleen even om te plassen en eten te geven - heb je weer zoiets. Vind ik vreselijk om ze niet met een gerust hart achter te kunnen laten zeg...  :-\
Door suzanne 1
#2679223
Is Bas gecastreerd??
Onze duitse herder kreeg namelijk wel eens een ejaculatie als hij een stijve had. Hij wist zich dan geen raad en gilde dan ook. Waarna er dan soms een hele plas vocht uitkwam. Dit was doorzichtiger dan plas en was dus echt vocht i.p.v. plas. Hij voelde zich dan ook helemaal schuldig omdat hij het binnen vies maakte.  Misschien dat het dat is. Vervelend voor hem.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door