Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Axel*
#2676590
Aantal weken geleden uitslag gekregen dat mijn knuffelkat kanker heeft... , Axel mank, eergisteren mijn paard op 3 benen ( gaat nu weer beter)...
Door dagelijks teken plukken nu 2 knobbels bij Darqan ontdekt. De ene een goeie week geleden en lijkt niet groter te worden, tussen de voorpoten naast het borstebeen,  zo ca. 1cm groot.
Nu vandaag onder de hals, ik denk bij een lymfeklier, knikkergroot  :(
Dinsdag ga ik weer eens naar de dierenarts. Darqan ging nu net zo goed. Na 4 jaar ellende  :'( :'(
Ik gooi er een fles wijn in  :-X
Gebruikersavatar
Door *Remy*
#2676644
Niet fijn inderdaad. De bulten zou ik ook laten checken. Probeer jezelf niet gek te maken. Misschien is het een vetbult in de borst en reactie op een tekenbeet onder de hals?? Ik hoop en duim dat het onschuldig is en dat morgen snel voorbij gaat zodat je zekerheid kunt krijgen  :duimen: :duimen: :duimen:
Door charmed
#2676655
Ik zou me ook niet van te voren helemaal gek maken. Wij hebben Phoebe, zij heeft enorme bulten, ze zijn allemaal onderzocht en het zijn allemaal vetbulten.
Door *Axel*
#2677554
De knobbel tussen zijn poten is vermoedelijk een lipoom. Afwachten, als het groter wordt onderzoeken
En een dikke lymfeklier. Aangezien hij een luchtweg infectie heeft gehad kann dat een gevolg zijn, dus ook afwachten en als het groter wordt prikken. Andere Lymfeklieren zijn gelukkig niet opgezet.
Dus afwachten Maar weer
Door Ambull
#2677615
Pff, blijft onzeker dus. Lekker zenuwslopend.
Ik zal duimen dat de lymfeklier weer snel dunner wordt, en dat de andere bult echt een vetbult is.
Sterkte, ik hoop dat je snel zekerheid krijgt. :duimen: (positief natuurlijk)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door