Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lil
#2674951
Lieve mensen, de uitslag van wat er aan de hand is weet ik nog niet maar op dit moment functioneren de nieren van Cayley niet met de nadruk op niet. Vanavond ga ik met haar terug en het kan zijn dat we haar intraveneus gaan 'doorspoelen'.

Hoewel ik er zeker bij een hond met ernstige atopie en een voedselallergie volledig op tegen ben, krijg ik de neiging om via de da nierdieet mee te nemen tot na de feestdagen. Wat zouden jullie voeren?

Creatine was namelijk zo hoog dat de da spontaan uitriep: deze hond sterft ter plekke! Even om aan te geven dat ik niet zomaar met voeding wil gaan rommelen, maar als iemand weet wat je veilig zou kunnen gaan voeren dan doe ik dat liever dan koninklijk konijn meenemen.

Ik vond wel het artikel over nierdieet, maar daar staat dus in dat het alleen geschikt is als de creatine niet zo absurd hoog is als bij ons het geval is.
Laatst gewijzigd door Lil op za 18 mei 2013, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#2674958
Oei, dat klinkt zorgelijk :-\
Bandit heeft ook een nierdieet, wellicht is dat wat voor Cayley?
Als je nierdieet van de da meeneemt zou ik kiezen voor blik ipv brokken, dat bevat meer vocht en ik denk ook minder koolhydraten.

Beterschap voor je meisje en sterkte voor jou. :-*
Door keetje
#2674984
Ach,....
Ik ging voor Bandit, dat heeft Keet ook nog enig respijt gegeven de laatste tijd van haar leven, en ze vond het lekker. Toen ze dat ook niet meer lekker vond was het eind er echt. Ze was toen ook al 2 keer gespoeld.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door