Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ellyenrob
#2674378
Wie heeft ervaring met dit kvv.
Het lijkt mij een heel goed product, per rol 2 á 3 diersoorten, dus met 2 of 3 verschillende
soorten heb je een goed compleet kvv.
we hebben 30 kilo nu in de vriezer om het te proberen, maar ik hoor graag ervaringen

http://www.natuurendier.nl/
Door ChantalKrijn
#2674442
Dit is de site van Indigostar, verschillende mensen hebben problemen met haar en haar bedrijfje gehad. Wel betaald niet geleverd
Door dominus01
#2674469
mijn honden doen het erg goed op natuur en dier en de levering ook altijd goed dus geen klachten ;D
Door Martine-Tom
#2674473
[quote="dominus01"]
mijn honden doen het erg goed op natuur en dier en de levering ook altijd goed dus geen klachten ;D
[/quote]Hebben we haar/hem weer ::) ::)

Indigostar alias Bianca Hofman, met alles wat ik gelezen heb...ik zou wel een andere kvv zoeken  ;)
Door Martine-Tom
#2674479
[quote="dominus01"]
pfffffffffffff  wat kunnen mensen naar wezen  :rant:
[/quote]En onbeleefd, voorstellen als je ergens binnenkomt is wel zo netjes.
Door dominus01
#2674485
voorstellen je heb me naam toch wil je me adres ook tssssssssssss
Door Martine-Tom
#2674487
[quote="dominus01"]
voorstellen je heb me naam toch wil je me adres ook tssssssssssss
[/quote]Nee hoor, ik neem je gewoon niet serieus, veel makkelijker.
Door dominus01
#2674494
dat deed ik bij jou  al helemaal niet  met je slap  gezeik
Door JoepenLola
#2674503
[quote="Martine-Tom"]
Hebben we haar/hem weer ::) ::)

Indigostar alias Bianca Hofman, met alles wat ik gelezen heb...ik zou wel een andere kvv zoeken  ;)
[/quote]

Dus je bent niet positief over de KVV van Natuur en dier??...waarom niet als ik vragen mag?
Door Martine-Tom
#2674505
[quote="JoepenLola"]
Dus je bent niet positief over de KVV van Natuur en dier??...waarom niet als ik vragen mag?
[/quote]De kvv zelf ken ik niet, Bianca die achter de site zit "ken" ik dan weer wel, en ik vind het geen betrouwbare leverancier dus ik zou er niet bestellen. Er is met voorgaande leveringen veel fout gegaan (deels niet haar schuld overgens) en dat heeft ze gewoon niet netjes afgehandeld en dat is voor mij wel een belangrijk iets.
Door JoepenLola
#2674507
[quote="Martine-Tom"]
De kvv zelf ken ik niet, Bianca die achter de site zit "ken" ik dan weer wel, en ik vind het geen betrouwbare leverancier dus ik zou er niet bestellen. Er is met voorgaande leveringen veel fout gegaan (deels niet haar schuld overgens) en dat heeft ze gewoon niet netjes afgehandeld en dat is voor mij wel een belangrijk iets.
[/quote]
Oke Duidelijk....!!,ik voer Lotgering/smuldier en was niet van plan om over te stappen hoor,maar zie op FB (barf en KVV) dat veel dit merk wel zijn gaan voeren...dus vandaar dat ik even de reden wilde weten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door