Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door petralita
#2673812
Welke (natuurlijke) probiotica's zijn er?
Welke zijn goed voor de hond? Wat zijn aanraders?

Na bijna 2mnd antibiotica wil ik Lita haar darmflora ondersteunen en weer verbeteren, maar waarmee?
yoghurt? melkkefir? pens?
Door BAC
#2673837
petralita schreef: Welke (natuurlijke) probiotica's zijn er?
Welke zijn goed voor de hond? Wat zijn aanraders?

Na bijna 2mnd antibiotica wil ik Lita haar darmflora ondersteunen en weer verbeteren, maar waarmee?
yoghurt? melkkefir? pens?
Ik wist niet dat er ook kunstmatige probiotica was? Welke zijn dat dan?
Door Antonia
#2673930
Ik vind de Phytonics Probiotica en de Puur Probiticum goed. Ik gebruik ook wel de voor mensen bedoelde Advanced Multi Billion Dophilus van Solgar. Die is heel erg goed maar ook wat prijziger.
Door Lizzy
#2674024
Senta schreef: Ik wist niet dat er ook kunstmatige probiotica was? Welke zijn dat dan?
Ik wist dat ook niet. Maar ik denk dat TS bedoeld natuurlijk versus een capsule/poederuitpotje.

Ik vind echter de poedersuitpotjeofcapsule 100 keer beter werken. Deze bacterieen zijn namelijk maagzuurresistent en komen daardoor makkelijker waar ze moeten wezen. En zo merk ik dus van kefir niks/nada.
Door petralita
#2674043
Lizzy schreef: Ik wist dat ook niet. Maar ik denk dat TS bedoeld natuurlijk versus een capsule/poederuitpotje.

Ik vind echter de poedersuitpotjeofcapsule 100 keer beter werken. Deze bacterieen zijn namelijk maagzuurresistent en komen daardoor makkelijker waar ze moeten wezen. En zo merk ik dus van kefir niks/nada.
ja dat bedoel ik idd ook  :D lekker duidelijk.

hoe kun je nu merken of of kefir wel of niet werkt?
Door petralita
#2675285
thanks voor de info.

Ik heb vandaag puur probiotica opgehaald omdat deze ook door het eten gegeven kan worden.
Ze heeft het net door de pens gehad en het is er met smaak ingegaan.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door