Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door calimero_a
#2672581
Kinderen zijn leuk  ;D ;D ;D Mevrouw bliefde géén boterham als ontbijt, opa eet namelijk brinta EN DAT MOET IK OOK!!! Opa heeft zelf dus 2 happen gehad van z'n ontbijt  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nu heb ik tijd voor 2 wasmachines strijkgoed  :-X :-X
Door eelke
#2672604
#$%(&%# komt Joep zijn zus met een bek vol brood de kamer binnen.... in de tuin gevonden. Damn.....wat een eerlijk ding dan toch dat ze het komt laten zien. Hopen maar dat zij en Joep er niet echt iets van binnen hebben gekregen, beide allergisch als de neten.

Brood wordt door buren p de schuurtjes gegooid voor de meeuwen. En dan ligt het aan mijn kippenvoer dat er soms muizen zitten, jaja  ::)
#2672637
Nynke schreef:
Verder is manlief nu echt zijn telefoon kwijt >:( , heeft iemand heel misschien nog een oud simpel mobieltje liggen??
Ik heb nog een lichtroze htc liggen, mag je hebben als je wilt!
#2672664
Gisteren avond om 22.50 bedacht Flow dat ze nog even wilde zwemmen. ;D Het badje staat vol regenwater dus dat was snel bekeken. Zodra ik nu de schuifpui open zet rent ze naar dat badje en gaat er languit in liggen. Retriever pur sang. ;D ;D ;D
#2672822
Nou, word ik toch vanmiddag op mijn werk gebeld door de gasleidingen-meneer. Dat we een afspraak hebben voor vrijdag 08.00u, maar dat de monteur een spoedklus moet doen die morgen en dat hij een uurtje later komt. Chapeau, ik heb hem zeer vriendelijk bedankt voor de service van het belletje.  :)
Door Pluto
#2672830
-Saskia- schreef: Nou, word ik toch vanmiddag op mijn werk gebeld door de gasleidingen-meneer. Dat we een afspraak hebben voor vrijdag 08.00u, maar dat de monteur een spoedklus moet doen die morgen en dat hij een uurtje later komt. Chapeau, ik heb hem zeer vriendelijk bedankt voor de service van het belletje.  :)
Super netjes, maar ik vraag me dan toch meteen af, hoe spoed is spoed als een spoedklus overmorgenvroeg is....
::)

Maar, desalwelteplus, beter dan onze gasleidingmonteermeneer, die kwam zag en vergat de gasdrukregelaar bij het vervangen van de gasmeter....
:-X
#2672844
pluto schreef: Super netjes, maar ik vraag me dan toch meteen af, hoe spoed is spoed als een spoedklus overmorgenvroeg is....
::)

Maar, desalwelteplus, beter dan onze gasleidingmonteermeneer, die kwam zag en vergat de gasdrukregelaar bij het vervangen van de gasmeter....
:-X
Hij moest een ophangbeugel vervangen in de buurt. Want dat heb ik dan natuurlijk ook even gekscherend geroepen.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2673070
Net even met mijn paps gebeld en die vertelde weer zo'n leuk verhaal. Mijn nichtje (3 jaar) had eens op hun balkon een splinter in haar sokje gehad. Opa had die verwijderd en dat deed natuurlijk helemaal geen zeer. Nu had ze een splinter echt in haar handje. Had ze aan papa en mama gevraagd of opa kon komen, want die kon hem weghalen zonder dat het zeer deed. Ze heeft wel heel benauwd gekeken tijdens het weghalen, maar ze heeft geen traan gelaten.

Dapper meisje en lieve opa  :smitten:
Gebruikersavatar
Door kira
#2673198
Me verdiept in huisdierverzekeringen. Geconcludeerd dat als Fop verzekerd was geweest zijn jaarpremie gelijk was geweest aan de da rekening voor het eten van pillen. Maar ik kan niet vinden of dat ook onder de dekking valt :biggrin2:. Morgen nog een keer de kleine letters doornemen en vergelijken en dan in plaats van alleen een baby beer verzekering ook maar een Foppe verzekering afsluiten. Verder heb ik ook nog een stuk tuin gedaan vanavond, geeft zichzelf een schouderklop. Zo naar bed, morgen weer vroeg op om te werken. Grote beer is nog erg zielig die is uitgegleden in nat gras en heeft au.
#2673309
Net ff lekker de trommelvliezen geterroriseerd met School van Supertramp.

Verder geen leven, moet ff 4 karretjes naar de veiling in Ede brengen na een ritje Eelde. Frau Antje, je vleesjes logeren tijdelijk in Z-Denemarken hoor.
Door Nynke
#2673320
Gisteren bijna 8 uur gereden, was moe toen ik eenmaal met een wijntje in de tuin zat  8)  Ook vroeg naar bed gegaan en nu nog niet helemaal fit, maar dat komt onderweg wel goed  :) :)

Katinka, wie is Baby Beer ??
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door