Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Sieglinde
#2662269
Iemand ervaring mee? Foto'tje ofzo van de kvv? Wil weten hoe fijn die gemalen is en ook wat de kwaliteit is, vooraleer ik 100 kg bestel  :biggrin2:
Door Parelridder
#2662562
Ik geloof dat ik sowieso niet 100 kg bestellen zou van wat dan ook zonder eerst ervaren te hebben wat ik en m'n honden in het echt van een product vinden. Misschien kun je wat met iemand mee bestellen of overnemen, zodat je kunt uitproberen hoe e.e.a. jullie bevalt?
Door ulla
#2663669
is dat de kvv zonder premix?
Zo ja ik heb voor mijn vriendin de kip en rund besteld de kip is heel fijn de rund wat grover.
Door Larkin
#2670019
Verder geen ervaringen???
Wil binnenkort met nog iemand daar een bestelling plaatsen en als er ervarings deskundigen zijn...horen we dat graag
Door Nina013
#2670343
Ik heb onlangs bij degomeat besteld.
Voor mezelf alleen barf producten maar voor een vriendin ook KVV.
Kan even haar ervaring vragen over een paar dagen als ze er aan begonnen is.

Het is idd geen 100 kg maar 100 euro... Toch ook nog een flinke hoeveelheid.

Weet niet waar je vandaan komt maar vaak worden hier op barfplaats wel oproepen gezet om gezamenlijk te bestellen, dan kan je evt een kleinere hoeveelheid proberen...
Door Nina013
#2670453
Best4dogs is inderdaad voor de grootverbruiker..

Degomeat is meer voor kleinere hoeveelheden en hanteerd de 100 euro regel..

Dus is dan maar net waar je je bestelling plaatst.

Misschien uitproberen bij degomeat en daarna grote hoeveelheid bestellen bij best4dogs?
Gebruikersavatar
Door Kallista
#2670484
Ik heb Henk gevraagd om een testbestelling, dat gaat ook  ;)
Zeer netjes afgehandeld, en tevreden over levering en kwaliteit.

Zijn niet allemaal dezelfde mixen als op de degomeat site, best4dogs is enkelvoudig, geen premix.
Van sommige degomeat mixen (met premix en vlokken erin) zou ik zelf ver vandaan blijven!

Sommige fijn gemalen, andere grover.
Het meeste lijkt me minder vet als bijv. Lotgering.

Geit en lam is wat vetter, paard heel mager (zit als enige geen bot in, is 90/10 vlees/orgaan)
Vragen krijg je snel beantwoordt per mail.

Voordeel vond ik ook als je bij best4dogs besteld (dus die minimale 100 kg) kun je ook mee bestellen van degomeat, dat wordt dan samen geleverd. Eindelijk mooi rundspiervlees kunnen scoren  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Kallista op zo 12 mei 2013, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Belleke
#2670685
Ik heb ook de enkelvoudige mixen van degomeat besteld voor mijn hond.
De andere mixen die ze hebben daar zit inderdaad van alles doorheen.
Het bevalt mijn hond erg goed eet alles heerlijk op en likt zijn bak ook nog eens uit.
Het is fijngemalen dat valt mij wel op. Maar daar houd mijn hond van.
Het is een kieskeurige eten maar met deze kvv gelukkig niet en de prijs is ook nog eens fijn.
Knuffels Belleke
Door Sieglinde
#2670728
Heb gisteren mijn bestelling binnengekregen
Fazantmix,kiprundmix en kangoeroemix zijn goedgekeurd.
Vandaag had er eentje de geitenmix, die vond ik persoonlijk erg 'droog'. Maar ze at het wel goed.
Ontlasting ook goed, allergiepatient nog geen klachten. Das wel wat afwachten natuurlijk
Gebruikersavatar
Door Kallista
#2672266
[quote="Larkin"]
@Kallista die test bestelling is dan een kleine hoeveelheid die je kunt bestellen zonder enige vorm van minimum?
[/quote]
Stuur hem gewoon eens een mailtje of bel hem zou ik zeggen!
Door Nina013
#2672320
Ja gewoon even mailen of bellen.
Ik heb tot nu toe op mijn maaltjes allemaal nog dezelfde dag duidelijk antwoord gekregen en ze zijn echt niet moeilijk!
Ook toen ik na maandag vijf uur nog wat bij mijn bestelling wilde doen was dat geen enkel probleem..
Succes
Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#2672768
Degomeat en Best4dogs is exact het zelfde bedrijf , het adres en telefoonmummer is het zelfde er word alleen een ander e-mailadres gebruikt . Ik heb nu wat besteld bij degomeat , komt vrijdag , mocht het bevallen bestel ik voortaan wel bij Best4dogs want alle die ik besteld heb zijn daar een stuk goedkoper [ ok je koopt per doos ofzo , per 20 , maar per kilo voordeliger]
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door