Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door r.ps01
#2672009
Hoi Allemaal

Mijn jongste westie heeft in een batterij gebeten. Daardoor is het vel van  een stuk van haar tandvlees boven de hoektand en kiezen verdwenen (waarschijnlijk weggebeten door het zuur).
Ik heb meteen gespoeld met water en contact opgenomen met de dierenarts, die er niet veel aan kon doen, behalve dat ze pijnstillers heeft gekregen.
Iemand nog tips wat ik haar kan geven? Ter herstel? Ze likt nu veel haar bek af. Ook op haar lip is het wat rood.
Vanavond maal ik haar eten zodat ze niet hoeft te kluiven.
Alvast bedankt voor de reacties.
Weet wat je je hond leert: zij heeft geleerd alles van de grond voor me op te rapen, waarschijnlijk was de batterij na het vallen op de grond al wat beschadigd.
Veel groetjes van Roos
Laatst gewijzigd door r.ps01 op di 14 mei 2013, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2672034
Jemig, inderdaad schrikken. Hopelijk heeft ze er -met pijnstilling- niet te veel last van.
Mij is altijd verzekerd dat wonden in de bek snel helen, in de tussentijd veel sterkte voor je Westie.
Door r.ps01
#2672451
Het gaat heel goed, het ziet er al een heel stuk beter uit.
Bedankt voor het meeleven en veel groetjes van Roos
Gebruikersavatar
Door Neally
#2672640
Da's indeed dikke schrik. Is ze een hulphond, dat je haar geleerd hebt wat op de grond ligt op te rapen voor je?

Denk dat je het goede al gedaan hebt. Bij zuur spoelen.
Sterkte.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door