Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Hondje_
#2671548
Mijn hondje krijgt voornamelijk KVV zonder groente (Carnivoer en Tinlo). Nu eet ze vaak gras. Af en toe piept ze 's nachts en moet ik het bed uit. Denk dan dat ze nodig moet ofzo. Sta ik in mijn pyama buiten gaat ze gras kauwen that's it ::)

Zal ze last van haar maag krijgen omdat ze bijna geen groenten krijgt wellicht?
Door Hondje_
#2671940
[quote="Elinea"]
Lijken me puur maagklachten en misselijkheid. Hoe vaak voer je? Braakt de hond wel eens?
[/quote]
2x per dag sinds een week of 2. Voorheen 3x per dag. Ze krijgt nu minder te eten dan eerst omdat ze een beetje spekkig werd. Ze braakt eigenlijk zelden.
Door Hondje_
#2671941
[quote="Lizzy"]
Is het lekker wat groen knabbelen wat ze doet of als een hysterica grazen?
[/quote]
Ze doet wel heel erg haar best om bij elk sprietje te komen zeg maar.
Door jara
#2671950
Vers gras is hier ook erruggggg in trek momenteel...vooral Storm staat als een koe te grazen. Geeft niet over daarna oid.
3 keer in de week krijgen ze hier groente (100 gram per keer).
Ik maak me er geen zorgen over...het is hier vooral seizoensgebonden...nu dus, nu het gras nog lekker jong is.

Wat mij betreft kan het geen kwaad....
Door millyckk
#2671951
Ik voer dagelijks groente, toch staat Milyck momenteel als een gek te grazen.Dat gebeurt elk voorjaar, vooral die bredere, jonge, grassprieten zijn een delicatesse ;)
Door smulpaap
#2671959
Ja hoor , ook hier elke dag groenten .... maar in deze periode word er ook dagelijks gras gemaaid , vooral in de vroege ochtend
Ze zijn wel heel selectief hoor , in de grassoorten
Soms steekt er ook een onverteerde spriet uit de poepert .... hellup butler  :biggrin2:
Door Hondje_
#2672175
[quote="*milyck*"]
Ik voer dagelijks groente, toch staat Milyck momenteel als een gek te grazen.Dat gebeurt elk voorjaar, vooral die bredere, jonge, grassprieten zijn een delicatesse ;)
[/quote]
Die dikke lust die van mij idd ook heel erg graag
Door Hondje_
#2672176
[quote="smulpaap"]
Ja hoor , ook hier elke dag groenten .... maar in deze periode word er ook dagelijks gras gemaaid , vooral in de vroege ochtend
Ze zijn wel heel selectief hoor , in de grassoorten
Soms steekt er ook een onverteerde spriet uit de poepert .... hellup butler  :biggrin2:
[/quote]
Sneu is dat idd als je ze even moet helpen :)
Door M@rina
#2672609
Ik heb 2 honden en beide krijgen ongeveer hetzelfde voer. Ik wissel kvv's met en zonder groente af. De een eet wel gras, vooral de jonge verse grassprieten, de ander niet. De graseter spuugt nooit na het graseten, ze ziet het echt als lekkernij.

Nu er veel jong sprietjes zijn snoept ze dagelijks, maar in de herfst/winter zelden tot nooit
Door JoepenLola
#2672625
Voer hier ook KVV,3 x in de week doe ik er rauwe gepureerde groenten bij maar mijn Joep kan het verse jongen gras ook niet weerstaan.
Heeft geen buikklachten of darmklachten ...maar vind het gewoon erggg lekker ;)
Afbeelding
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door